dennislp Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Kan je die manden niet overdag buiten zetten en 's nachts binnen? Direct goed voor de arm spieren? > Planten kopen? Doe het bewust!
Missmass Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 6 knoflookteentjes in de grond geduwd. Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
jeanne-heijmans Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Vandaag de tomatensoorten,ananas noir, terhune,en de de cuban black gezaaid.en de doperwten en geleboontjes.
aalterse-willy Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Rijtje wortelen gezaaid en 18 sjalotten in de grond geduwd.Wat buxus verplant. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Zojuist nog keurig binnen bladdag gezaaid: platte peterselieThaise basilicumkervel vertissimoMariadistel en koriander. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Geplaatst: 1 april 2013 Peultjes gelegd... mogen ze zelf beslissen wat ze gaan doen met dit rare weer...
Indy Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Vandaag de aardbeitjes voor Erny gezaaid,ein-de-lijk de plantuitjes ,rode en gele geplant.
aalterse-willy Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Zo juist voor de eerste keer het gras gemaaid, hopelijk herstelt het deze namiddag in de zon zodat er niet teveel vorstschade aan komt.Beetje bij beetje groeit het toch en nu stond het wel veel te lang op sommige plaatsen, oogt nu mooier. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Merel Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Ik heb vandaag eindelijk mijn vroege aardappels gepoot. Ik geloof het wel met die nachtvorst. Volgens mij valt het hier aan de kust erg mee. indefruitboomgaard
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 capucijners en sugar snaps in vochtig zand gelegd. Enkele koolrabi`s gezaaid. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Vandaag kreeg ik een serie onbenoemde, maar reeds beproefde tomaten van de buurman-Oekraïner naast mij op het complex. Vorig jaar beviel mij die ene gekregen plant zó zeer, dat ik hem gevraagd heb weer wat planten voor mij te zaaien. ( zaad uit Rusland , ik weet niet wat het is , en hij óók niet, maar teelt ze élk jaar; man is 83 en zegt deze tomaat al 60 jaar te telen ). Zijn slungelige grote dingen, dus net opgepot en gelijk lekker diep gezet. Ik ben dit jaar al weer voorzien met voldoende tomaten soortjes
HuubvG Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Grappig! Lekker een tomaatje zo van de plant in je hand.
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar deze tomaat nu Bit..ook leuk voor de tomatenverzamelaar die we hier hebben.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
remco Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Zo vandaag me Tuinbonen geplant ze werden veel te groot binnen in huis.Nu maar hopen dat ze niet kapot vriezen Maar volgens mij kunnen tuinbonen wel wat hebben kwa vorst d8 ik Ook heb ik me uien in de grond gezet vandaag. En me (groene)asperge planten geplant in twee rijen van 5,ze begonnen al uit te lopen in het zakje dus ik kon niet langer w8ten En ik liep bij de aldi en kwam daar een doos tegen met vaste planten 35 stuks voor een paar euro dus die ook maar gelijk geplant dat kleed de tuin een beetje aan van de zomer. Groeten Remco
HuubvG Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Vandaag wilgentenen geplant bij de ingang van de kindertuin bij de NME en houtsnippers gestrooid over het pad.
Piroska Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 2 soorten aardbeitjes gezaaid en 2 soorten peper en 2 soorten aubergine http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Berry Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Ik heb vandaag 12 st. Heilig Boontjes gezaaid. Gister gekregen van mijn vader.Erg mooie boontjes, bijna zonde om ze in de aarde te stoppen http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Is dat niet veel te vroeg Berry? Bonen zaai ik niet voor half mei. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 2 april 2013 Auteur Geplaatst: 2 april 2013 Doperwten naast de peulen gelegd.En in de aanstaande... bij deze dus ingewijde... nieuwe kruidenbak de Knoflookbieslook (met madeliefje), Sint Jans Ui, Oerprei, Duitse en Franse tijm geplant. Van de Mftd! Gezaaid koude kas tuin: Oost Indische Kers.
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Luk Erny.Dat madeliefje heet wel Marquerite, want het is een Frans meizoentje . Door de weeks heet ze Paquerette.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 2 april 2013 Auteur Geplaatst: 2 april 2013 Zag haar gelijk thuis hier toen ik de importplantjes even in het zonnetje zette, en toen ik foto wilde maken bleek opeens die camera dus stuck... No foto... maar wel verplant. Paquerette heeft nu een nieuw oord tot haar beschikking... Realiseerde mij namelijk... weinig madeliefjes hier... Zo mogelijk gaat zij daar verandering in brengen....
marcostuin Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 de pootaardappelen: frieslanders (vroege) en de bintjes de grond in gedaan vanmiddag, ook: de rode plantui gezet, en een rij rode bietjes en een rijtje prei gezaaid.Ik had broccoli planten, aardbeien planten en een rozemarijn plantje gekocht, zij staan allen in de grond nu.
Piroska Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 ook nog even boontjes voorgezaaid: spekbonen, kinghornwax boterboontjes en sojabonen, mijn peulen/sugarbon aangeaard en een stokje gegeven alvast, voor ze gaan omvallen http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Conny Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Hoi Jet,Is dat doordeweekse frans voor pakkerd ???Dit zeg ik zonder het opgezocht te hebben. Edit: Ik heb het opgezocht het betekend gewoon Madeliefje. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2013 Geplaatst: 3 april 2013 Haha Conny, goed bedacht( meizoentje=pakkerd ) Nee, het woord komt van Pasen (Paque) dus gewoon een bloempje dat met Pasen gaat bloeien.Piroska, jij gaat straks met de rijdende moestuin op weg? Maak je een foto?Erny, dit is een sterk ras. Ik heb ze zelf in het gras ingeplant, omdat ik ze niet had. Nu staat mijn tuin er boordevol mee We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten