sansareli Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 42 tomatenplantjes verspeend.Poeh en nu nog een plaatsje aan het raam zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 2 aardappels in een grote pot gepoot, ben benieuwd !!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fidel1be Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 2 Diamant courgette, 2 Tanja Fi en 2 Hoffmann's Johanna Komkommers Tomaten Moneymaker en Tiny Tim verspeend Aubergine Lange Violette verspeend Zesjarige zoon heeft heel wat aardappels ergens aan composthoop begraven en zodoende een pad ontdekt (gestoord in winterslaap?). Beest groef zich al snel terug in. E fructu arbor cognoscitur - aan de vruchten herkent men de boom Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 tagetes en eenjarige lathyrus verspeend en naar de schuur verhuisd ivm ruimtegebrek in huis het mag dus niet meer vriezen, hoor je, goden van de winter! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Alle aardappelen vanmorgen gepoot, net voor de regen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 rijtje uitjes gezet en een zaaiband zomerwortels. 4 bloemkolen - die eigenlijk in de kas hadden moeten bloemen, maar te laat op gang kwamen- naar buiten gezet. het is een risico, we zullen zien. Ik heb er 5 selderijplanten tussen gezet. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Theepot Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Wat kreukelerwten geplant. Heb ze eerst laten weken in water, toen kwamen er al uitlopertjes aan. Vandaag bij het klimrek geplant. Ik hoop vanavond tijd te krijgen voor een binnen voorzaai ronde, maar de kids spelen vanavond met school een musical van sjakie en de chocolade fabriek. Anders wordt het morgen. Dan ben ik lekker vrij. http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kenbeimer Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Vandaag buiten aan het zaaien geweest. Allereerst lampion plantjes gezaaid, zodat we dit najaar met de kids hiermee kunnen knutselen. Daarnaast vandaag het konijnentuintje ingezaaid. Foto's hiervan zijn te "bewonderen" op: https://picasaweb.google.com/116009282966720050472/Konijnentuintje# Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
meekje Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 VLeuk Theepot! Veel plezier vanavond met Sjakie en de chocoladefabriek Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 @ Conny ? Begrijp ik dat jouw tuin nog niet is vrijgegeven ? Om er iets te mogen doen ? Is dat niet wat erg laat ? Waar wacht wie dan op ? Die aardappels kunnen toch best even wachten nog ? En die aardpeer ook wel trouwens. Waarom zet je die zo vlak bij elkaar ? Aardpeer word 2m hoog he ? en aardappel 50 cm, en moet zoveel mogelijk zon hebben. Die rij tegels links naast de aardappels, die mag je nog niet aanraken ofzo ?Ik snap dat vrijgeven niet echt hoor. Lijkt me erg lastig Hoi Bit,Met dat vrijgeven bedoel ik, dat we daar nog niet kunnen gaan verbouwen.Omdat die plek vrijgehouden moet worden, want daar worden de delen van de blokhut opgeslagen.Dat zal zijn tussen eind April en eind Mei.Dus om het nu vol te gaan zaaien lijkt me niet zo'n goed idee.Vandaar dus. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Nu ik het zo zit op te schrijven denk ik ineens, "aardAPPEL aardPEER", ze hadden ook op het Fruitgedeelte gekund. Je bent me een mooie Conny! De yakon, daar is het te vroeg voor hoor..neem hem nog even mee naar huis, want hij kan zo bevriezen met een matig vorstje..tenminste het blad. Zet er anders een grote plastic fles overheen voor de zekerheid.Ik ben het met Bit eens wb het aardfruit, maar wie weet vind je wel een nieuwe combinatie uit. Bij de Koningskaars zit trouwens nog een vergeet-me-nietje..die heb je erbij als bonus Zou dat echt nodig zijn, want het komt de komende 14 dagen niet onder de 3 graden celsius.Al het toch nodig is haal ik hem morgen weer naar huis. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 9 april 2013 Gezaaid in de vers opgehoogde bak, uurtje voor de regen begon te vallen:Radijs Östergruss - Raapjes Purple Milan - Radijs Zeeuwse Gele Zeempjes - Snijbiet Groene Witribbige - Komatsuna. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 Vandaag buiten aan het zaaien geweest. Allereerst lampion plantjes gezaaid, zodat we dit najaar met de kids hiermee kunnen knutselen. waren sommige lampionplantjes niet giftig? http://nl.wikipedia.org/wiki/Echte_lampionplant Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 Witte kerstomaat en nog meer komkommer . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-sanne Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 Ik heb m'n '100e' aubergines verspeend... Ze kwamen maar niet op dacht ik en zette ik weer andere zaadjes in dezelfde grond waardoor ik nu met veel te veel aubergines zit... Nou ja, betere veel dan te weinig Pepers en knolselderij verspeend.Verder Knolselderij, selderij en venkel gezaaid. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fidel1be Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 1 sierpompoen steviaplantje grotere pot gegeven E fructu arbor cognoscitur - aan de vruchten herkent men de boom Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 verspeend:leeuwenbekkentomatenplukslaplatte peterselieknolselder Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 Gisteren buiten, schooltuinen NME: aardappels gepoot, peultjes gelegd, wortelen gezaaid.Vandaag thuis romatomaten, ronde courgetten, pruimtomaten, kleine zoete tomaten gezaaid. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Merel Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 Peulen en doperwten geplant in de tuin. En de eerste twee tomatenplanten in de kas gezet. Ik heb het idee dat het erg vroeg is, maar het zijn al best forse planten en ik heb van deze soort 'reserve' planten. indefruitboomgaard Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 als het maar niet gaat vriezen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 2 rijtjes spinazie gezaaid. 3e zaaisel inmiddels ( 2e buiten ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 10 april 2013 Share Geplaatst: 10 april 2013 Rode bieten in de kas. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Sovreze Geplaatst: 11 april 2013 Share Geplaatst: 11 april 2013 Niet op de volkstuin, wel in de voortuin: Langs de vijver op 2 walletjes Lobularia maritima (Alyssum) en Aubrieta cultorum (Voilet). En op een tussenstuk nog Limonium sinuatum (mix) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kenbeimer Geplaatst: 11 april 2013 Share Geplaatst: 11 april 2013 Vandaag het laatste courgette plantje verplant vanuit de propegator naar pot, hij zag er een beetje sneu uit, maar bij mij krijgt alles een eerlijke kans! Als hij het haalt, wordt het mijn "lievelingetje". Deze groeide op de kop en werd opnieuw ingegraven. Heeft dus heel hard moeten werken. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 11 april 2013 Share Geplaatst: 11 april 2013 Vandaag Thijm,cosmos,witte,zwarte en paarse stokrozen gezaaid. Bonen staan in de week,ik wil grote plantjes kunnen planten vanwege alle duiven hier in de tuin.Vanaf het weekend de courgettes, en pattisson. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten