Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier is t waterrrrrrrkoud (wij hebben hier geen beren ). Dan is een bak warme soep meer dan welkom RvO

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik heb deze week niet genoeg energie gehad om citroencake te bakken en vers is hij niet lekker.

Ik heb nog wat pastinakensoep. En ik neem rijstwafels mee - omdat ik niet zo veel tarwe mag eten.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
Zo staat het hier op pagina 1 Conny.

Andere pagina's heb ik niet bijgehouden dat word iets te veel werk.

Nee Angela,

Ik bedoelde alleen deze lijst.

Het zou wat zijn als je alle andere lijst ook nog had bijgehouden.

Maar de spullen zitten in de boodschappenkrat.

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Geplaatst:

Ik heb de buikgriep te pakken Dus mijn aanwezigheid voor morgen is nog onduidelijk, ga zo vroeg naar bed en hoop er fit uit te komen. Heb per PB mijn lift naar Zelhem wel afgezegd.

Als het een beetje gaat, rijd mijn vriend mij morgen heen en weer en kom ik toch even koekeloeren voor zolang het gaat...

Het wordt voor jullie dus waarschijnlijk een verrassing of ik kom... En of de cakejes mee komen ook.. Ga ze niet staan bakken als ik misselijk ben

Maar ik hoop tot morgen!! En dat Chana haar PBtje nog even leest...

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

ik ben net klaar met het maken van een groooooote pan met gevulde groentensoep....helemaal zoals Beppe het maakte!

Geplaatst:

Dat kan niet anders dan lekkere soep zijn! En dan lees ik dit met Omrop Fryslan op de achtergrond op tv... heel toevallig... met paar stoere Friezen die nog hopen te gaan schaatsen de komende week... Enne... het weerbericht klonk in het Fries nét zo erg...

Geplaatst:

dat ziet er prima uit!

de bosbeekbroodjes hier gaat niet meer lukken, ik kom deels met de trein wegens familiezorgjes,

de zalmsalade is al klaar dus ik neem wel wat toost mee

cu

Geplaatst:

@Conny, je kan ze ook alle 4 meenemen, als de beslissing je te moeilijk afgaat.

Wat ik niet meeneem is de camera, al had ik de batterijen al opgeladen. De batterijen schijnen niet goed tegen de kou te kunnen, dus ik spaar ze.

Telefoontjes ook warm houden, vrieskou is slecht voor ze.

• Nieuwe aanmaken...