Geplaatst: 5 uren geleden5 u 20 uren geleden, loes zei:Die Merlin app krijg ik niet meer aan de praat. ik moet inloggen maar ik ontvang de activatiemail niet. Zal Birdnet eens proberen Bij mij doet hij het ook niet goed meer.Is Birdnet net zo iets?Ik zag het eerste kwikstaartje vanochtend!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat is er met de Merlin Bird ID? Misschien moet je hem eerst een keertje verwijderen en dan opnieuw laden. Heb je dat al geprobeerd? Want hij is juist zo leuk.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Dat heb ik al gedaan, maar ze hebben er iets aan veranderd.Ik kan mijn lijsten met geluisopnamen wel opslaan b.v., maar ik kan ze daarna niet meer terugvinden.Erg irritant.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Verwijderen heeft bij mij helaas ook niet geholpen. Ik heb nu Birdnet geinstalleerd. Morgen even testen als ik eraan denk.Al hoort dat misschien niet meer helemaal in dit topic want de vogels die ik hoor zitten meestal niet in mijn tuin. In de tuin komen vooral musjes en meesjes bij de voerplek en het korfje met nestmateriaal.
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Boven je tuin mag ook natuurlijk Loes.De merlin app doet het bij mij goed maar mijn vrienden die vogelaars zijn zweren bij Bird of misschien heet het idd birdnet.Vandaag was er veel geroffel van de spechten in de dode sparren die hier en daar rond Knarrestein staan. Ongelooflijk dat die beesten hun kop zo snel kunnen bewegen. En geen hoofdpijn krijgen. Lie denkt trouwens wel dat ze voortdurend hoofdpijn hebben maar er geen weet van hebbe. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.