Geplaatst: 11 mei 201411 j Hier komt een hele stoute !!!>>>>>>>>>>>>>>Ben je al nieuwsgierig ???>>>>>>>>>>>>>>Niet schrikken hoor !!!>>>>>>>>>>>>>> Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 11 mei 201411 j Speciaal voor de Vlamingen.Het eerste geschenk van Bart De Wever aan Elio Di Rupo. Een potteke zalf. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 11 mei 201411 j Zo het duurde even voor ik hem snapte.Waar google al niet goed voor is. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 mei 201411 j Geen moestuin, wel humor! http://www.snotr.com/video/8965/So_papa__how_do_you_like_the_iPad_we_got_you?
Geplaatst: 17 mei 201411 j geweldig !! Ach zo zijn ze goed beschermd tegen nachtvorst (ook al zijn de Ijsheiligen voorbij )
Geplaatst: 4 juni 201411 j Zelf vind ik dit wel humor : dit nu kopen bij de intratuin ( ik sta daar nu ) En dan hier op het forum komen vragen, hoe of dat gesnoeid moet worden Haha ... En er wordt hier nu geroepen door een jong echtpaar : " Oh , kijk hier, hier hebben ze balkonfruit "
Geplaatst: 4 juni 201411 j Huh... zijn dat 4 soorten framboos aan één plant of hebben ze vier verschillende stekjes in één pot gedouwd...
Geplaatst: 4 juni 201411 j en.....@bithoeveel potten heb je ingeslagen? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 10 juni 201411 j nou haha, kom ik helemaal hier naartoe om deze te plaatsen. Is Valerie mij voor!
Geplaatst: 1 juli 201411 j Er stond vandaag een stuk in De Volkskrant over fouten die bedrijven maken in sociale media, zoals beledigingen rond het WK. Dit plaatje viel me op. Maar er is een andere reden waarom dit een onzinnige grap is. Wij tuinders weten waarom
Geplaatst: 1 juli 201411 j Tja de HEMA slaat wel vaker de plank mis: http://www.marketingonline.nl/nieuws/hema-slaat-plank-mis-met-duurzame-promotie
Geplaatst: 1 juli 201411 j Om dat chili refereert aan chilipepers maar in de molen moeten peperkorrels...
Geplaatst: 1 juli 201411 j dat is toch ook juist de grap?en de marketingstunt werkt want er word hier over gesproken
Geplaatst: 1 juli 201411 j Voor de woordgrap maakt het niks uit, maar de metafoor (wij verpulveren de Chilenen) gaat mank. Anders kan je net zo goed zeggen: de Duitsers hebben pepers, maar .. etc...
Geplaatst: 1 juli 201411 j het gaat aan beide kanten mank.chili staat bekend om (chili)pepers. nederland om de (wind)molens.samen maakt dat pepermolen. ookal is die peper geen chilipeper, en de molen geen windmolen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.