Geplaatst: 1 juli 201411 j precies, de grap is juist dat het niet klopt. Het idee van een woordgrap is nou juist dat je dingen anders interpreteert dan voor de hand ligt, dat een woord meerdere betekenissen heeft of een bepaalde associatie oproept die je 'mis'bruikt. Mijns inziens is de grap juist volledig geslaagd. Overigens, als ik me goed herinner hebben ze zulke grappen al eens vaker gemaakt bij WKs en zulks, en volgens mij hebben ze iets met een kaasschaaf inderdaad ook al eens gedaan! Ik vind ze wel goed gevonden hoor.
Geplaatst: 16 juli 201411 j hahaha!!!!dan zijn ze net niet poedel-naakt! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 19 juli 201411 j Ik zal het doorgeven aan de schaapscheerder! Hij doet ook al van die alpaca's en die zien er soms niet heel anders uit hoor, dan die poedels op de foto. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 augustus 201411 j Ik heb weer iets gevonden voor de tuin. De grasmaaifiets. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 6 augustus 201411 j Dan heb je dus allemaal splinters in je bakkes. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Nee Geedee want dan waren ze wel kleiner geweest. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Zegt mijn dochter: "Mam die courgettesoep die ik van de week maakte smaakte toch wel gek"..dus ik vraag welke courgette ( en welke munt, want dat is het tweede ingrediënt)..blijkt ze het van mijn naaktzadige pompoen gemaakt te hebben We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Ja gelukkig groeit er nog een aan. Er was ook een palmkool aan de kippen gegeven door mijn andere oppas, want "die uitgegroeide broccoli daar kwam nou helemaal niks aan hoor...". We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 augustus 201411 j Mijn ganzen wel in ieder geval.Ik zag ze deze week met drie tegelijk tegen de draad aanduwen en toen ik goed keek was de palmkool bijna volledig opgevreten ook de koolrabi, dat lusten ze dus ook. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 9 augustus 201411 j Dat klinkt naar mijn loopeenden Willy! Die blijven overal vanaf maar niet van mijn palmkool. die ene gaat dus goed beschermd worden!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 augustus 201411 j Komt ons madam thuis van de winkel met een vrouwelijke meloen.Iemand heeft haar wijsgemaakt dat er dus een sekse verschil is onder de meloenen.Nu dacht ik dat er enkel mannelijke en vrouwelijke bloemen waren en niet de vruchten of de zaden, vond dit wel een lachertje. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.