Geplaatst: 17 april 201510 j Je zal ze maar in je moestuin krijgen Drie op hol geslagen zebra’s in Brusselse straten gevangen. Uit een ranch in Vilvoorde zijn vrijdagnamiddag drie zebra's ontsnapt. Intussen werden alledrie de dieren opnieuw gevangen zijn. Dat meldt de lokale politie van Brussel en de brandweer van Vilvoorde De vier dieren ontsnapten vrijdag kort na de middag uit de ranch in Koningslo, op de grens tussen Vilvoorde en Brussel. Eén van de dieren kon al snel gevangen worden in een nabijgelegen park maar de andere drie vluchtten verder en kwamen op het grondgebied van Brussel terecht. Daar werden ze opgemerkt door de politie, die onmiddellijk verschillende patrouilles achter de dieren aanstuurde. De drie zebra's vluchtten daarop terug naar Vilvoorde en één van de dieren kon gevat worden op de Schaarbeeklei. De laatste twee liepen verder het centrum van Vilvoorde in maar kwamen uiteindelijk klem te zitten tussen een aantal garageboxen in de Cyriel Buyssestraat. Daar kon een veearts hen kort voor 16.00 uur een kalmerend spuitje toedienen zodat ook deze twee laatste dieren konden gevangen worden.
Geplaatst: 17 april 201510 j Je zal ze maar in je moestuin krijgen ze staken wel op de juiste plek over? (edit: op het zebrapad....?) 18 april 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 17 april 201510 j Hard lopen op het fietspad en wandelen op het voetpad is toch best keurig van ze vond ik Gelukkig zijn ze gevangen zonder ongelukken / gewond te raken.
Geplaatst: 18 april 201510 j Auteur Ze maakten gewoon een NIEUW zebrapad... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 2 mei 201510 j @ Geedee , ik zie jouw bijdrage nu pas : Whahahahaha geweldig (de kop van het schaap vooral ) Naked gardening mmmmm nee ik heb geen kas , helaas , anders was het een leuk idee alleen al om een ontmoeting tehebben met distels en hulst hahaha . Ik moest ook erg lachen om haar spraak: perfect English with a hot potato in the throat .Erg leuk dus
Geplaatst: 20 mei 201510 j Waren het niet gekneusde koolbladen die tegen stuwing hielpen? Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 21 mei 201510 j Ehh onderbroekenlol..? vijgenblad erbij en je bent echt volgens de "laatste" biologische mode gekleed.. Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 22 mei 201510 j Moestuin gesprekje tussen mezelf en mijn 4 jarige zoon, ik zag er de humor wel van in Papa, ik heb de plantjes water gegeven hè. - Hoe?Met men gieter, toch!- Daar zat toch geen water in?ohoo papa- Wat?Ik had daar toch eerst in geplast hè!- eeuhJa met men plassen toch. - plantjes lusten toch helemaal geen pipi! Mag je niet meer doen hè papa?- jaPlantjes hebben toch geen mondje? Dan kunnen die toch niet proeven - ....
Geplaatst: 27 mei 201510 j DieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilik!!!
Geplaatst: 28 mei 201510 j leueueukk !! die oorbellen lijken mij wel te kriebelen, maar dat kettinkje is zo grappig !!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.