Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Ik ben Judith en moestuinier op mijn balkon.

Judith

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Judith en zag op dit forum dat er best veel mensen zijn die op hun balkon groente verbouwen, dus heb ik mij ook maar even aangemeld voor tips en andere leuke weetjes van jullie. Voor mij is dit het tweede jaar dat ik echt bezig ben. Eerdere jaren had ik al wel wat kruiden en cherrytomaatjes. Ik zal even wat foto's bijvoegen van vorig jaar.

img353083321363110495.JPGimg352771461363110539.JPGimg353180141363110595.JPGpaprika96891363110658.png

• 2 weeks later...

Mijn kruiden hebben de winter niet overleefd, dus gewoon weer nieuwe gezaaid.

En over dat grasveld beneden heb ik ook al nagedacht misschien dat ik ergens een meloen of pompoen plant laat groeien

en dan hopen dat ze hem niet ommaaien Het is gewoon zonde dat daar alleen maar gras groeit en ik maar zo'n klein balkonnetje heb hahahaha.

Ik heb bij mijn vorige huisje ook een tuintje gehad dat half gemeentegrond was en bij mij reden ze er helaas zo overheen.

Mijn advies: Hou de grasmaaiers in de gaten. Als je wel iets geplant hebt kun je altijd even met die gasten praten! Misschien een kopje koffie in ruil voor het "vergeten" van dat ene stukje grond