RvO Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 (edited) Op zoek naar gripzakjes zag ik dat ik vrijwel iedere dag vlak bijna langs een groothandel fiets waar ze ook gripzakjes verkopen.Als er meer mensen belangstelling hebben wil ik er meer kopen en meenemen naar de komende mtf-dag. Post maar een berichtje in deze draad. Wil je er minder dan 100, meld het ook maar, dan tel ik de boel op en rond af naar boven. Dit laatste alleen voor zakjes 6*8 cm anders wordt het me te ingewikkeld. (6*8 is ongeveer standaard zaadzakje) Ik weet het, elders kan het goedkoper, maar op deze manier bespaar je portokosten en kun je (bij voldoende belangstelling) ook kleine aantallen bestellen. Sluitingstijd aanbod: vrijdagochtend 8:00 (22 mrt) NB prijzen op de site zijn exclusief btw. Er komt dus nog 21% bij. Edit:Stand van zaken dinsdag 21:35 6*8- 100 voor Weknow- 100 voor Erny 10*10- 100 voor Erny 10*20- 100 voor Erny Niets (om misverstanden te voorkomen)- Appelvrouw Edited March 19, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Hoi RvO, Inderdaad moeilijk voor mij om aan te komen. En toch wel erg handig om zaadjes te versturen...Dus ik maak gebruik van je aanbod en wil 100 zakjes bestellen bij je. Inclusief btw is het ca. 2,12. Als ik je 2,50 betaal, zondag, dan is dat vast wel goed? Bedankt alvast! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 @Weknow Welke maat wil je?Als je de volle 100 bestelt mag je van mij elk willekeurig formaat bestellen.Alleen als je er minder dan 100 bestelt alleen 6*8. Betaling op moestuindag is OK, later via bank mag ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 maat 6 x 8 cm. Contant betalen zondag is wel zo makkelijk voor beide. Ik steek het al gepast bij me. nogmaals dank alvast! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Goed idee RvO!Voor mij graag 200 4x6. Hebben ze ook beschrijfbare( met zo`n wit strippie erop?)Alvast bedankt. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Zakjes met eet beschrijfbaar stripje zie ik niet op de site.Maar je kunt ze even bellen - het zijn vriendelijke mensen - misschien gemakkelijk als je dan meteen een bestelnummer vraagt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Voor mij ook graag: 100 stuks 6x8 voor 1,75100 stuks 10x10 voor 2,65100 stuks 10x20 voor 2,85 Maakt 7,25 x 21% = afgerond 9 euro. Bedankt voor het aanbod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Ik zie ze ook niet op de site. Ik neem ze wel zo en plak er een sticker opIk verander wel mijn bestelling: 100 4x6 en 100 8x6 Dank. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Ik bestel die van mij altijd hier:http://www.meulblok.marktplaza.nl/Mocht iemand interesse hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Oew, nog een betere aanbieding, want zakjes met schrijfvlak. Sorry RvO, kan ik nog afbestellen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Ik heb de mijne afgelopen december bij een euro winkel gekocht, 100 stuks voor €0.89 4x6, daar lagen ook nog wat andere maten maar had ik niet nodig toen. Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Oew, nog een betere aanbieding, want zakjes met schrijfvlak. Sorry RvO, kan ik nog afbestellen?Ja hoor, geen probleem. Zoals gezegd (getypt) maak ik a.s. vrijdag 8:00 de balans op. Daarna stap ik op de fiets....Vanaf nu zal ik in het eerste berichtje de stand van zaken bijhouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Dank je wel. Dan ga ik nu die andere bestellen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Inschrijving gesloten. Uitschrijving ook Ik spring op de fiets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Gelukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Voor mensen die ze nog zoeken, op marktplaats, allerlei maten, ook met schrijfvlak voor kleine prijsjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts