Berti Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 ik heb in mijn minimoestuin straks twee vakken over van 60 bij 120 elk.welk fruit kan ik daar makkelijk in zetten. ik hou erg van frambozen, denk ook aan aardbei of aan blauwe bessen maar eerlijk gezegd, geen idee wat is makkelijk en heeft niet teveel ruimte nodig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Aardbei zou ik zo wie zo doen. Frambozen kan je aan het eind van een bak rechtop zetten. Evenals bv bramen. Dat neemt dan niet heel veel ruimte in. Ook zou je (weet niet hoe je bakken staan) lei boompjes neer kunnen zetten. Bessen worden bij mij altijd wel breed dus daar zou ik minder snel voor kiezen... Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Ribes, Rubus = doen. Vaccinium = niet doen. Leiboompjes = doen. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Berti Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 2 maart 2011 nee leiboompjes ga ik niet doen, lijkt het stuk grond me veel te klein voor plus heb al weinig licht dus wil niet extra schaduw voor de groentjes. @ frank jij spreekt in raadselen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Hou er rekening mee dat frambozen en bramen evenveel schaduw kunnen geven als lei boompjes.Enne Frank praat direct in soort namen, in de hoop dat je die even op zijn site intoetst Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Berti Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 2 maart 2011 haha jooze bedankt voor de tip...kan geen kwaad natuurlijk maar niet aan gedacht LOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Je kunt ananasbes planten, die zijn erg lekker! En mooi En... uhm... rabarber? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Die rabarber gaat iig dik over die 60 cm heen, kan je wel mooi in een grote pot doen! Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Berti Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 2 maart 2011 rabarber heeft zeker een stuk van 1 bij 1 meter nodig per plantdus ik zoek eerder iets kleiners waar je likeur/ jam enz van kan maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Zo nauw komt dat niet hoor , 60 bij 1.20 is ook goed ik snap nooit zo dat mensen zeggen dat ze groot worden je eet er toch van, ik denk dat je dan meer van moet eten meer oogsten die rabarber is dan zo kaal en dan kan je nog een korte teeld doen in dat vak van rabarber Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 ?? Haal jij je rabarber er altijd uit dan? Bovendien stop je begin Juli met oogsten en dan moet je hem uit laten groeien toch? Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Neen ik haal de rabarber natuurlijk er niet uit, maar inderdaad eind juni is het veldje kaal opgegeten en in jam dit jaar ook nog weck.Dan is er ruimte weet je nog ik doe pompoenen daar. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Neen ik haal de rabarber natuurlijk er niet uit, maar inderdaad eind juni is het veldje kaal opgegeten en in jam dit jaar ook nog weck.Dan is er ruimte weet je nog ik doe pompoenen daar.Ja dat wist ik,wil ik zelf ook doen ik heb de ruimte en ze zouden bij mij dan om de rabarber heen groeien want na het oogsten dan groeit mijn rabarber volop door, een maandje later heb ik altijd al weer een hele struik! Op zo'n stukkie gaat dat niet werken toch? Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Share Geplaatst: 2 maart 2011 Denk ik wel als hij 1 of 2 planten neerzet. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Berti Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 3 maart 2011 hij is een zij het is Berti niet BERT Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 O sorry nooit van die naam gehoord, ik dacht dat het een nickname was Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 Hans komt niet zo vaak vrouwen tegen lazen we in een ander topic Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 Hans komt niet zo vaak vrouwen tegen lazen we in een ander topic Knappe vrouwen !! Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 Oh, verder is elke vrouw op je werk minder mooi? (laten we ze niet lelijk noemen toch?) Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 Ja dat kun je wel zeggen ja minder mooi, en vooral ook minder jong Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 Hier is juist iedereen mooi en jong. Maar we hebben het nu niet over fruit, dus zijn we in overtreding hoor! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 ik kan zeggen dat hier oude zure pruimen rond lopen, maar ze zouden wel een appeltje met me schillen als ze het zouden lezen.Gaat het toch over fruit. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2011 Share Geplaatst: 3 maart 2011 Hahahaha knap hoor! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.