Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

welk fruit?

Berti

Aanbevolen berichten

ik heb in mijn minimoestuin straks twee vakken over van 60 bij 120 elk.

welk fruit kan ik daar makkelijk in zetten.

ik hou erg van frambozen, denk ook aan aardbei of aan blauwe bessen maar eerlijk gezegd, geen idee

wat is makkelijk en heeft niet teveel ruimte nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardbei zou ik zo wie zo doen. Frambozen kan je aan het eind van een bak rechtop zetten. Evenals bv bramen. Dat neemt dan niet heel veel ruimte in. Ook zou je (weet niet hoe je bakken staan) lei boompjes neer kunnen zetten. Bessen worden bij mij altijd wel breed dus daar zou ik minder snel voor kiezen...

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nauw komt dat niet hoor , 60 bij 1.20 is ook goed ik snap nooit zo dat mensen zeggen dat ze groot worden je eet er toch van, ik denk dat je dan meer van moet eten meer oogsten die rabarber is dan zo kaal en dan kan je nog een korte teeld doen in dat vak van rabarber

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik haal de rabarber natuurlijk er niet uit, maar inderdaad eind juni is het veldje kaal opgegeten en in jam dit jaar ook nog weck.

Dan is er ruimte weet je nog ik doe pompoenen daar.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik haal de rabarber natuurlijk er niet uit, maar inderdaad eind juni is het veldje kaal opgegeten en in jam dit jaar ook nog weck.

Dan is er ruimte weet je nog ik doe pompoenen daar.

Ja dat wist ik,wil ik zelf ook doen ik heb de ruimte en ze zouden bij mij dan om de rabarber heen groeien want na het oogsten dan groeit mijn rabarber volop door, een maandje later heb ik altijd al weer een hele struik! Op zo'n stukkie gaat dat niet werken toch?

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...