Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mijn weten zat er niets op, maar dan valt het kwartje weer een stukje verder, dacht dat Erny alles voor Thea uitgeladen had. Ik zal hem maar bewaren voor de NNM. Thea krijgt van mij ook nog 10 ananaskers.

Geplaatst:

o dan hou ik er zelf liever een paar, anders heb ik zelf nix...

maak tzt mijn ruillijst wel, nog niet aan toe nu

Edit HuubvG: vervolg van dit in NMM?

Geplaatst:

@Erny hoeveel heb jij er zelf nu nog?

Ik kan er nog zes missen, maar die bied ik wel voor mijn eigen ruil aan en Thea was dacht ik het eerst. Erny had er dacht ik al een stuk of 10?

Geplaatst:

Eva, ik weet nu dat de ronde bolletjes in de grijze klei liatris is. Maar ik heb nog een pot, je ziet alleen klein, volgens Lie heb jij iets gezegd over dat daar bollen inzitten..weet jij nog wat het is?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Op dit moment heb ik er hier 4 staan, rest is met Thea meegegaan. Twee erbij zou net leuk zijn maar niet persé nodig.

Thea ik hoef er nix extra voor ter ruil... komt wel goed.

Geplaatst:

Ik zal proberen er 6 over te houden, dan heb ik er zelf ook 2. Twee voor Erny en 4 voor Thea, is dat wat? Of andersom? Het worden grote planten en je kunt je eigen vervolgzaad winnen.

Geplaatst:
Eva, ik weet nu dat de ronde bolletjes in de grijze klei liatris is. Maar ik heb nog een pot, je ziet alleen klein, volgens Lie heb jij iets gezegd over dat daar bollen inzitten..weet jij nog wat het is?

in alle twee potjes zat Liatris.

deze: http://www.glacialridgegrowers.com/speciesDetail.asp?SpeciesID=87

de twee kluiten met plantjes is mottenkruid

deze: http://www.bolster.nl/verbascum+blattaria++mottenkruid_y_+wit+

ik heb in een zakje ook nog een paar héle kleine zaadjes ervan gedaan...

Geplaatst:

van wie zou ik ook al weer ananaskers krijgen?

die is niet overgekomen volgend jaar beter!

is er nog iemand die wat van mij mist of zijn de bestellingen allemaal goed gegaan....?

Geplaatst:
is er nog iemand die wat van mij mist of zijn de bestellingen allemaal goed gegaan....?

Nee, ik ben geheel tevreden ( met alles en van iedereen )

Geplaatst:

Nog even over de stekken die ik heb meegenomen ( een beetje laat, sorry )

Ik heb dus winterstekken genomen volgens de aanwijzingen van tuinadvies.be( vermeerderen van struiken door het nemen van winterstek)

Voor jullie gaat het hier verder:( tekst van tuinadvies.be)

Uitgraven in maart-april en in rijen uitplanten op 15-20 cm uit elkaar, en 2/3 diep ( zal cm wezen). Bij het uitplanten voorzichtig te werk gaan zodat het gevormde wondweefsel niet beschadigd wordt.

In de herfst zijn de stekken uitgegroeid tot verkoopbare(..) struiken en kan men deze rooien, in doeken of in potten, en verkopen...

Geplaatst:
van wie zou ik ook al weer ananaskers krijgen?

die is niet overgekomen volgend jaar beter!

Van mij, wonderlijk dat je ze niet gekregen hebt. Ik heb wel alles uitgedeeld...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...