Elizabet Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Hai! Ik ben Elizabet, en dit jaar voor het eerst in het bezit van een vrij lapje grond achterin mijn tuin om groenten te kweken. Vorig jaar begonnen met een moestuinbak, maar die vond ik meteen al te klein, eigenlijk, dus het nu maar groter aangepakt. Zie hier het pre-zaaien-plaatje Best lief toch? Ik had begin maart al heel fanatiek gezaaid, maar hoewel nu de spinazie en radijzen al vreselijk dapper de eerste kiemblaadjes boven de grond beginnen te steken, heb ik toch ook nog maar een deel dubbel voorgezaaid binnen, was bang dat het met eerst die regen en toen de flinke vorst niet erg goed was gegaan daar in de grond.. Quote elizabet.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Hallo Elizabet, en welkom van het ene pas-lid aan het andere! Ziet er goed uit op de foto! Het wordt vast ook dit jaar al snel te klein.... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinite Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Heej ik herken je foto van het Viva forum . Welkom op dit mooie forum en veel lees+leer plezier! Groetjes Quote To plant a garden is to believe in tomorrow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ieh Vivaforum! *kruist vingers* Welkom hier Elizabet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Welkom!! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ziet er leuk uit Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 een nieuwe lente! van zaterdag 37 maart t/m zondag 38 maart... welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 welkom ! ( ben ik wel érg benieuwd wat je met je vraag : 'best lief toch ? ' bedoeld ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elizabet Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 Dank allen voor het welkom! Marije, ik vind m nu al te klein zelfs, vrees ik Maar ik moet van mezelf eerst bewijzen dat ik dit stukje goed kan onderhouden voor ik meer mag Infinite, nou ben ik wel benieuwd wie jij daar bent natuurlijk. Ook actief op het moestuin-topic neem ik aan? Bit, dat ik het zelf een lief, bescheiden tuintje vind zo, bedoel ik daar vooral mee. Quote elizabet.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts