Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo allemaal,

Op mijn bovenwoning (zonder tuin of balkon) kon ik alleen de vensterbanken benutten om wat te kweken. Dat ging prima want vanaf 10u 's morgens tot een uur of 3 's middags had ik de zon op de ramen.

Om met zevenmijlslaarzen door het verhaal te gaan. Sinds maart 2011 is er een volkstuin.

Na een weekje voorbereiden was dit het resultaat.

imgp015847571364727420.JPG

Voor alle duidelijkheid, het is de smalle strook (90m2) met de tegelpaden. Het stuk ernaast kwam er aan het eind van dat eerste jaar bij.

Nog zo maar ff een paar foto's van het eerste jaar.dsc0086346211364728380.JPG

imgp023822491364728488.JPG

Aan het einde van het eerste jaar konden we een stuk ernaast ook huren.

Dus weer verder met bestraten en een 'boog van stokbonen' gemaakt. je moest er onderdoor om bij het -in 2012 gebouwde tuinhuisje te komen.

dsc0155884841364728888.JPG

Om het geen pure produktietuin te laten worden een grote cirkel erin gemaakt.dsc0155751351364729004.JPG

Omdat er nu nog amper wat in de tuin staat, zal ik binnenkort foto's plaatsen van de huidige situatie. Dan is goed te zien dat het allemaal paden zijn met in het midden een cirkel.

groetjes ramirits

aangepast door Gast
Geplaatst:

Welkom!

Wat een superleuke tuin...

Veel plezier hier en een goed moestuinjaar gewenst!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...