ferron Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 hey mede growers ik ben ferron25 jaaren heb sinds laatste tijd zeer veel intressen gekregen voor het kweken van fruit en groentes en wie weet als ik er meer over te weten raak wel noten ik ben al zover ik weet heel me leven kweek gek had vroeger een moestuin bij pa en ma die hadden een tuinhuis + lap grondik wil zelf nu gaan kweken op balkon en wie weet nog wel eens binnen in een tent of iets waar je fruit en groentes in ken kweken binnen,ik ga loop van tijd ook zelf kijken voor een tuinhuis of een stukje grond ergens zodat ik wat meer uitbreiding heb ik heb 2 kids de oudste vind het prachtig om papa te helpen dus die krijg ook de eigen tuintje als het zover is. mochten jullie verder nog vragen hebben? stel ze gerust beter een vraag te veel dan te weinig. verder bedankt voor jullie aandacht en hoop nog veel van jullie te mogen leren greetzzz Ferron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Welkom Ferron! Als je wat tijd hebt om hier rond te neuzen, kom je heel veel te weten over tuinieren op je balkon/in je achtertuin en ook over het vinden en onderhouden van een volkstuin staat hier heel veel. Veel leesplezier en pret-in-de-tuin, vooral samen metje kind(eren)! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 welkom ! En op naar een eigen moestuin ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Welkom Ferron! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Welkom!Hoop dat je veel lekker fruit en groenten gaat kweken en veel plezier zult hebben hier Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Welkom, Een hazelnoot(corylus avellana) zou je eerste makelijk noot kunnen zijn. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferron Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 hey mede growers super bedankt voor de verwelkomingen merk al wel gelijk dat je met open armen ontvangen word hier egt super heeft iemand site,s waar ik zaadjes voor noten/aardbeien/pepers enzo ken bestellen? zelf ken ik 123zaden.nl al maar die hebben zover ik weet geen noten zaadjes veel kweek plezier terug gewenst,]en ik zal me best doen nu nog de zon en dan ken het kweken egt beginnen greetzzzz ferron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 welkom en succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Welkom! Vreeken zaden en de Bolster zijn winkels waar je online zaden kunt bestellen. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Welkom en veel plezier gewenst. Nog enkele internet-zaadleveranciers: Van der Wal (Hoogeveen)(beviel goed), Cruydthoek (Tricht), Vlaams zaadhuis (?).Verder zijn er ook veel buitenlandse leveranciers, ik heb persoonlijk geen overzicht noch ervaring. Veel noten koop je beter als jong boompje, of zelf afleggen of zelf stekken. Voor zover ik weet kan je dat een paar jaar tijd schelen. Er zijn boomkwekers die ook per post leveren. Voor adressen moet je zelf even googelen. Oh ja, als je aardbeiplantjes koopt i.p.v. zaait scheelt je dat ook een jaar. Ook die plantjes worden wel per post bezorgd. Succes, RvO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts