Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Van meelezer naar forumlid :-)


Limoen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Na inmiddels flink wat maanden meelezen op het forum heb ik mij nu toch maar aangemeld. Daarom zal ik mezelf even voorstellen.

Vorig jaar ben ik verhuisd naar een huis met een stadstuin en toen een oude hobby (ik heb van mijn 10de tot 14de enthousiast een eigen moestuin(tje) gehad) weer opgepakt.

Vorig jaar flink wat tomaten, pepers, paprika, venkel, kruiden, courgette en pompoen uit eigen tuin kunnen eten!

 

Dit jaar wat uitgebreidere plannen met aubergine, okra's, verschillende slasoorten en augurken erbij. En nog zoveel andere wensen maar dat past helaas niet in mijn stadsmoestuin van 14 vierkante meter. Gelukkig is er ook een hoop mogelijk met behulp van potten en bakken op het terras!

 

In ieder geval tot op het forum! Een foto plaatsen lukt nog even niet maar dat komt vast nog wel een keer.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Limoen!

 

14 Vierkante meter stadsmoestuin? In een moestuincomplex of in je eigen tuin? Daar kun je toch heel veel leuke dingen op doen!

 

Marijke.

(Niet dat ik zoveel heb hoor, ik moestuinier in bakken en potten en kom zeker niet aan dat oppervlak in mijn met katten gedeelde stadstuin.)

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja op 14 vierkant meter is veel leuks te doen hoor! Maar op t forum lees je erg veel leuks van mensen met een supergrote volkstuin...dat maakt dat ik mijn eigen tuintje klein vind. Maar dat valt natuurlijk wel mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...