RickT Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Ja, kippies komen er echt nog wel, ook een kippenhok. Anders ga ik gewoon scheiden Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
hansm Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Je kunt natuurlijk zeggen dat je een voorbeeld kippenhok nodig hebt voor de verkoop, daar kan ze niks tegen inbrengen Quote Players only love you when they're playing.
Helly Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Geplaatst: 1 april 2011 Ik zou zeggen timmeren dat ding! En daarna te koop zetten. Misschien, als ie een tijdje blijft staan, dat ze er toch wel aan gaat wennen? Quote Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Waarom vind ze het niks wellicht? Te veel ruimte/lelijk? K zou zeggen: Maak het zo dat het prachtig is om naar te kijken dat je liever naar dat hok kijkt dan de bloemen! (Ok, je kan in het hok zo hier en daar op veilige plekjes ook nog mooie plantjes laten groeien!) Gewoon een prachtig hok van maken! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
RickT Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ik had nog ergens een oude handpomp liggen. Het leek mij wel handig om deze te gebruiken bij de slootkant, zodat ik makkelijk water kan pakken. Er was echter 1 probleem. Ik had de pomp wel, maar geen flenzen. Maar gelukkig heb ik een handige buurman die ijzerwerker is, die heeft netjes 2 flenzen voor me gemaakt Een paar slangen er aan, en ik heb een perfecte waterpomp Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
dennislp Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Nu nog dat slangetje netjes ingraven en t kan niet beter Al 5 sterren op je kasje geplakt? verdient hij ondertussen wel! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Eva Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 oh dat is handig! hmm...ik moet toch maar eens naar de recycle shop...misschien kom ik daar zoiets tegen!trouwens, wat ik het daar al verschrikkelijk groen zeg!hier komt alles net boven de grond piepen... Quote
helena Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Wij hebben nog een koperen ketel staan, die uit een oud fornuis komt. Flinke bak, waar heel wat planten in zouden kunnen. De vraag is; maakt het voor planten wat uit wanneer ze in een koperen pot staan? Wie helpt? Quote
Castaneda Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Viktor Schauberger gebruikte veel koper ipv ijzer om energetische redenen. Een koperen pot kan niets verkeerd doen denk ik. Quote Comprehend and copy Nature
dennislp Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Een vijf cent munt (koper toch?) zou altijd in een vaas met bloemen, het water reinigen.. zou denken dat het dus ook je aarde goed schoonhoud. Dan is de vraag; goedschoon voordeel voor de planten, of TE schoon? en verdwijen voedings stoffen. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
helena Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Eerst de vraag hier gesteld en daarna pas gaan goochelen, misschien een volgende x andersom. Hoewel ook interressant jullie te laten weten, je weet maar nooit wat je onderweg óf tijdens de vrijmarkt nog tegenkomt; "Als grond in contact komt met koper kan dat de waterhuishouding en de structuur verbeteren. De grond behoudt zijn natuurlijke spanning en magnetisch veld, daardoor groeien planten beter", én geen slak die erin komt , Nog even denken wat erin geplant gaat worden, tomaten, paprika, of komkommer? Of wordt het dé ideale slabak? Leuk hier mee aan de slag te gaan Quote
Helly Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Geplaatst: 6 april 2011 Ik zou zeggen iets waar veel slakken normaliter op af komen Quote Good things come in small packages
essiebes Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Grappig ik heb hier ook zo'n koperen ketel met daarin viooltjes. Volgend jaar misschien ook groente oid in doen. Iemand nog een idee wat ik met een rood laken met een scheur erin kan doen voor de (moes)tuin? Ik zelf niet, dus hij zit al bijna in de container Maar je weet maar nooit of iemand er nog iets leuks mee weet Quote
Koert Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 een rode spook-vogelverschrikker? Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Om je hoofd knopen dan zien mensen je goed tussen al die hoge groente. Quote Players only love you when they're playing.
essiebes Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Goed idee maar toch maar niet Vogelverschrikker ook maar niet. Is mijn achtertuin he Quote
Juna Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Om je hoofd knopen dan zien mensen je goed tussen al die hoge groente. Quote
dennislp Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Om je hoofd knopen dan zien mensen je goed tussen al die hoge groente. Indiaantje spelen! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Je moet er iig niet mee in een weiland stieren gaan wapperen Quote Good things come in small packages
Helly Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Dennis, waar is dat onderste schaaltje voor nodig? Of heb je gaatjes in de bodem van het eitje geprikt voor t zaaien? Quote Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Ik denk dat je de onderkant van het eierdopje wat intikt, zodat hij blijft staan. En dan staat ie misschien beter op een schaaltje? Misschien komt er wel vocht door dat platgeslagen stuk schil? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
helena Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Vind de gevulde eierdop super. Zal erg leuk staan op een gedekte paastafel. Zou het zelf wel willen maken, maar doe het niet omdat het geduld ervoor ontbreekt. Mocht het te koop zijn, zouden er wel een aantal in het winkelkarretje terecht komen ( bij een redelijke prijs dan hé ). Quote
dennislp Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 geduld?? Als je het vult met kiemgroentes is t zo klaar Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
helena Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 das waar, het is meer geduld voor het gefrutsel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.