Jump to content

Beginneling meld zich!

Miss.J

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik zal mij even voorstellen.

Mijn naam is Janneke, ik ben 29 jaar oud en woon met mijn vriend Steven in Vlaardingen.

Zoals mijn onderwerp al doet vermoeden is dit het eerste jaar dat ik een moestuin begin, nou ja moestuin.....er staan wat groenteplanten in de tuin

Ik heb in het verleden wel eens wat geprobeerd, de aardbeien gingen prima...maar de paksoi en sla

Ik hoop dan ook dat ik hier wat info (vast wel) kan vinden om dit jaar tot een beter succes te komen.

Tot nu toe staat er in de tuin: Peultjes, Franse sperziebonen, druif, kiwi (staat er al 7 jaar maar geeft nooit vruchten) marjolein, en een braam.

Er komen nog aardbeien, mais, koriander, verschillende soorten tomaten, komkommers, courgette, rabarber en aubergines bij.

Ook hoop ik ergens nog Jalapeno's op de kop te kunnen tikken, ik had vandaag zaadjes gekocht maar er zat mais in ipv Mexicaanse pepers

Voor de rest hebben wij veel beesten thuis waar ik erg gek op ben.

Ook volg ik, naast mijn 5 daagse baan in de tandtechniek, de opleiding tot tandprotheticus.

Als jullie nog iets willen weten hoor ik het graag!

Groetjes Janneke

hoi016_zps719eda4f.jpg

Hallo Janneke, welkom!

Hier nog een dierenliefhebster (katten in ons geval), dus eenmoestuin in bakken in onze achtertuin! Je komt er vanzelf achter wat het beste in jullie situatie werkt. Het gaat er toch om dat je wat lekkers uit je tuin kunt plukken en dat je plezier hebt van je inspanningen!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.