Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

beginnend moestuinier


toponypy

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, even voorstellen, Tony is de naam en ik ben dit voorjaar begonnen met het uittesten van het vierkante meter moestuin principe.

Aangezien ik zelf niet echt veel info vond op het net,ben ik dan ook maar begonnen met het bijhouden van een blog waar ik zoveel mogelijk verslag uitbreng, in de hoop dat anderen er ook iets aan hebben.

 

x114br.jpg

Tony,
http://my-square-foot-garden.blogspot.com/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Welkom!

Heb je blog al een aantal keren eerder gelezen, leuk dat je hier een account hebt aangemaakt! Je bakken zien er mooi uit!

 

Gaat goed met je peterselie zo te zien.. Hier heb ik het (zelf) een aantal keer laten lukken, nu een aantal bakjes gevuld voor een serieuse poging. In verwarmd kasje hoop dat ze snel ontkiemen, vorige keren was het soms al in 4 dagen, weet zeker dat ik dat nu niet ga redden. Wellicht omdat er door het bakje nu 8cm extra aarde tussen de verwarming en zaadjes zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tony, welkom op dit forum.

Leuk dat je ook een Makkelijk Moestuin hebt. Ik ben dit jaar ook begonnen met 1 bak voor groenten, en 1 aardappelbak. En wat losse (balkon)bakken. Tevens heb ik net fruitstruiken geplant die ik ook enigszins wil leien.

Ik wens je veel succes met je Makkelijke Moestuin en je leibomen. Dat gaat aankomend zomer vast geweldig worden

 

Is dit je eigen achtertuin?

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Helly, dit is mijn eigen tuin, ben er al veertien jaar mee bezig, tussen het drukke bestaan en het vele werk door, en er schijnt geen einde aan te komen, zal waarschijnlijk ook nooit af geraken, er is altijd wel iets te doen, te veranderen of te verbeteren. Misschien maar goed ook, bezig blijven is gezond.

Tony,
http://my-square-foot-garden.blogspot.com/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tony, iedereen heeft genoeg te doen in de tuin Maar jouw tuin ziet er zo op de foto toch geweldig uit hoor, niets mis mee!

Maar het lijkt mij veel leuker om je eigen groenten en fruit te verbouwen dan alleen maar bloemen en planten waar je naar kunt kijken. Ieder zijn ding, ik ben meer van een eetbare tuin

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...