Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuwe aardappelen

Bit

Recommended Posts

Moet ik natuurlijk eerst de zoekfunctie induiken om te kijken of dit topic al niet vaker ( elk jaar bv ? ) langs kwam. Maar goed.

Ik hoorde van de week op de tuin, dat je nu net geoogste aardappelen niet gelijk mag eten diezelfde dag dat je ze oogst ?

Sommige mensen krijgen er maagkrampen van / worden er echt ziek van zelfs ? De man die mij dit vertelde, zei dat hij de nieuwe aardappelen zeker 2 dagen laat rusten thuis voor hij ze aan de maaltijd vertrouwde.

Klopt dit ? Is er een veiligheids-marge. En zo ja; hoe lang ?

Ja Bit, er zijn mensen die er heul heul erg veel last van hebben. Jammer genoeg kom je er pas achter dat je er niet tegen kan als je ze al op hebt . Bij ons gaan ze uit de grond in de pan.(wel eerst even schoon boenen/wassen net waar voor je ze gebruikt). En alles maat kriel blieft de rest hier niet. Dus is alles voor Bassie

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Thnx ( ik blijf die zoekfunctie maat matig vinden trouwens ( of de zoeker zelf in dit geval ( me )

Ik ga het gewoon uitproberen. Heb ik allemaal rare soortjes staan van over de hele wereld, en daar zullen de concentraties aan stofjes ook wel weer verschillen.

Als ik plots een aantal dagen niet op het Forum verschijn, weten jullie vast waar dat aan ligt

Als ik helemaal niet meer verschijn, dan ligt hier in huis iets te stinken. Adres bekend bij de mods