Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Pyrethrum maken?


dennislp

Aanbevolen berichten

Het bestrijdsmiddel Pyrethrum vind ik nog altijd een ideaal iets als je plantjes echt last hebben van een plaag. Nu kwam ik de zaden van de benodigde plant tegen, "Chrysanthemum coccineum Willd." (dacht ik?).

 

Iemand enig idee of je gewoon een aftreksel zou kunnen maken en dat het dan voldoende is? Of is het een lastig proces?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar is Pyrethrum altijd van natuurlijke materialen gemaakt? Dat staat wel op de huidige flesjes en spuitbussen, echter heb ik vandaag gespoten met Pyrethrum wat denk ik al een aantal jaren oud was. Wat is of was de wachttijd na het spuiten van Pyrethrum of is die er niet?

 

Bijvoortbaat dank voor de antwoorden.

Vriendelijke groeten,

 

Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ok Deze was van Bayer. Bayer zegt over de Bayer natria varianten ook twee dagen. Deze is geen Bayer natria, maar een oudere variant. Stond nog bij opa in de kast. Naja de komende drie weken eet ik sowieso nog geen watermeloen denk ik. In ieder geval bedankt voor de reactie .

Vriendelijke groeten,

 

Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zover ik weet is Pyrethrum een al dan niet chemisch geproduceerd, natuurlijk afbreekbaar middel. Volgens mij is Pyrethrum namelijk ook chemisch te produceren... Ecostyle gebruikt, volgens hun, alleen natuurlijk Pyrethrum. Is trouwens binnen 6 dagen afgebroken door zonlicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...