Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

plantjes


rommert

Aanbevolen berichten

Vragen of je een kasje buiten mag maken heb je toch nodig voor meloen.paprika en eind Mei erin zaaien, mischien heb je geluk en heb je optijd oogst, en als je ook geen kasje mag zou ik ze niet zaaien.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze er van overtuigen dat het geen problemen op je kamer op levert , dat zou ik doen.. Ik zou alle mogelijke discussies beginnen om toestemming te krijgen Maarja, welke ''puber'' doet dat nou niet

 

Ik zou gewoon blijven vragen, met goede reden aan komen (anders ontkiemt het niet?)

Mijn ouders waren eerst ook tegen diverse dingen.. (zoals het aanschaffen van een verwarmd kasje @ 50 euro)

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rommert, als je die niet binnenshuis mag voorzaaien dan zou ik je aan willen raden om eind april plantjes te kopen. Bij de meeste tuincentra verkopen ze wel groente plantjes, en misschien ook wel op de markt in Ferwer. Dus even onderhandelen met je ouders dat ze dan maar mee moeten om plantjes te kopen

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze er van overtuigen dat het geen problemen op je kamer op levert , dat zou ik doen.. Ik zou alle mogelijke discussies beginnen om toestemming te krijgen Maarja, welke ''puber'' doet dat nou niet

Ik. Jullie verwachten het waarschijnlijk niet, maar tot 2.5 jaar geleden wou ik het liefst zo min mogelijk met planten te maken hebben. Liefde lag/ligt bij computers, niet bij planten

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat moet ik doen?

Ik zou de raad van Jorg opvolgen Rommert . Dat geeft gegarandeerd de meeste kans op succes later in je tuin . Nu ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig aangelegd . Wat is de motivatie van je ouders dat je geen potjes met zaad/plantjes op je kamer mag hebben ?

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind dat je ouders maar met goeie redenen moeten komen.

heb je recht op om te weten.

 

je kan ook zeggen dat als er troep is je het zelf opruimt.

daar kunnen ze GEEN nee tegen zeggen want dat is wat ELKE ouder wil

 

wel raar, je zou kunnen stellen dat ze BLIJ zouden zijn met een kind als jij dat interesse heeft om zelf dingen te kweken!!

verder, net als wat anderen zeggen.

 

veel succes en hou ons op de hoogte joh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...