weknow Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 kreeg er alleen wel een doosje chocolaatjes voor terug telt het dan wel als weggeven/uitdelen? Ja hoor! Maar alleen als je met veel smaak op eet en er Joep ook een paar geeft Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
jasmin Geplaatst: 9 november 2014 Geplaatst: 9 november 2014 2 grote kruisbesstruiken Ik kreeg er alleen wel een doosje chocolaatjes voor terug. Maar daar had ik niet om gevraagd... telt het dan wel als weggeven/uitdelen? Hi, hi.... die ervaring had ik laatst ook... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Liekie Geplaatst: 9 november 2014 Geplaatst: 9 november 2014 Twee grote zakken boerenkool. Ik weet niet wat ik met het spul aanmoet. Die 6 planten blijven maar groeien Quote
RobO Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 weer 1 kool wegens overschot wegens zeblijvenmaardoorgroeien Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Mosterdblad en er staat nog een boel in de tuin.En nog aardbeiplantjes aan meerdere mensen. Quote
berijl Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 ik heb de afgelopen dagen 2 maal geitenmelk weggegeven. De eerste keer heb ik er mooie kruisbesstruikjes voor terug gekregen en de 2e keer een blij gezicht van mijn kleine neefje. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
RobO Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 dahlia's aan medetuinder die de moed een beetje had laten zakken (dzz: soms beginnen mensen hier enthousiast een tuin, merken na een jaar of twee dat er veel te doen is en gaan het als werk zien, verliezen het plezier en komen dan te weinig; we proberen dan te vertellen dat tuinieren ook een kwestie is van geduld opbouwen.."begin bij het begin dan kom je vanzelf aan het end") Quote
thea Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
RobO Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 ja, is het enige waar je zelf meer van krijgt als je het weggeeft... Quote
RobO Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 mierikswortel, met kleine waarschuwing over de uitbreidingslust van het plantje Quote
RobO Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 groentenpakketje 1 ivm serious request in Haarlemvriend bood ruim op een jaar abo voor S R, toppie! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 Van de week nog meer Seraptamosterd, tot nu toe kan het goed tegen de vorst.Stampotje ervan smaakt erg goed er zit in ieder geval ook wat in de vriezer. Quote
HuubvG Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 Een geurloze kamperfolie en een paar stekken van Leeuvense selder. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 december 2014 Auteur Geplaatst: 16 december 2014 Een pol rabarber. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 groentenpakket aan kennis die er veul voor heeft geboden op onze Serious Request veiling Quote
RobO Geplaatst: 23 december 2014 Geplaatst: 23 december 2014 en wat laurier gedroogd voor ze(tsja, je moet toch wat in de wintertijd) Quote
mw vogel Geplaatst: 30 december 2014 Geplaatst: 30 december 2014 Na de jaarlijkse Kerstbrunch mochten de kinderen de jam van hun voorkeur meenemen, plus ieder een grote pot ingemaakte peren.Smullen! Quote
Stan Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Peper zaailingen/plantjes. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
RobO Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 dagje opknapwerk in tuin kennissen, was veul spitwerk, kenissen zagen dat en hielpen mee Quote
Liek49 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Wat sla zaailingen, Chinese kool en oranje paprika aan m'n zusje gegeven voor haar moestuintje. Quote
geertlaurent Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 (aangepast) Paprika's verspeend, snijbiet uitgeplant, erwten uitgeplant, 5 soorten wortelen gezaaid, uien geplant, goudsbloem uitgeplant en wat dropplant en gezaaid. En toen was het ineens donker 9 april 2015 aangepast door Gast Quote
Wuppie_84 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Aan mijn beste vriendin een komkommerplant en cherrytomaat. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.