Jane Doe Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Paprika's verspeend, snijbiet uitgeplant, erwten uitgeplant, 5 soorten wortelen gezaaid, uien geplant, goudsbloem uitgeplant en wat dropplant en gezaaid. En toen was hetero's donker Vergist in topic? Quote
RobO Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Paprika's verspeend, snijbiet uitgeplant, erwten uitgeplant, 5 soorten wortelen gezaaid, uien geplant, goudsbloem uitgeplant en wat dropplant en gezaaid. En toen was hetero's donker hetero's donker Quote
geertlaurent Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Arch dat automatisch corrigeren/aanvullen van mijn gsm ik heb er een hekel aan en dan ook nog in het verkeerde topic Quote
Mari Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Aan een oud boereke 2 koolrabiplantjes (niet die van de wedstrijd...die hou ik lekker voor mezelf), hij kende koolrabi niet maar wou dat wel eens proberen Quote
RobO Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 paar uurtjes tuinwerk ivm SRpastinaken van Ton weggegeven aan A. Quote
geertlaurent Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Men schoonvader een grote pot met kleurenmengeling paprika's (plantjes) cadeau gedaan. Die voor men pa staat ook al klaar had er toch erg veel te veel dus de rest is voor de tuinclub. Quote
Flup Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Butternutpompoen kiemplantjes weggegeven aan de buurvrouw. Quote
RobO Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 tuinbonen aan mede-lidzonet gekochte olijfkruid aan echtgenote die het weer gaat weggeven aan trouwende vriendinvan dochter Quote
HuubvG Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 Een paar appeltaarten voor bij de koffie voor het personeel van ESKAboard alhier te Sappemeer, alwaar ik... enfin, zie bij 'wat heb je vandaag gekregen'. Quote
RobO Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 1 zwarte bes denk ik of 1 jostabes (jeeezzzz wat lijken die op elkaar als net uitlopend struikje)1 lesje compostmaken voor beginners (gewaardeerd medelid had een bak vol droge dode takjes van rozen en ander struikwerk...wanneer is deze compost nu klaar? ) Quote
geertlaurent Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Een doos kriel eitjes van Josje en Truusje Quote
Liek49 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Aan m'n buurvrouw 1 bloemcougette, tomatenplantje en een oranje snackpaprika plantje gegeven. Ze was er erg blij mee Quote
harm07 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Een paprika-plant 'Mini Bell Red' aan mijn oom, want bij hem willen de zaden niet boven komen. Quote
Wuppie_84 Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Vandaag wat pootuitjes (gele en rode), andijvie en broccoli aan mijn nicht. Ze wilde ook tomaat, maar is ze vergeten. Quote
RobO Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 hier ook een zakje pootuitjes aan de tuinbuuven twee cakes aan de familie Quote
Mari Geplaatst: 2 mei 2015 Geplaatst: 2 mei 2015 Vandaag bezoek gekregen van een tante, heb haar 3 tomatenplantjes voor haar tomatenserretje en nog een snoeppaprika en 2 dwergtomatenplantjes voor op het terras meegegeven. Was ze zeer tevreden mee Quote
Magnolia83 Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Twee aubergine plantjes aan de tuinbuuf. Quote Gardening is cheaper than therapy.....and you get tomatoes
Liekie Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 5 tomatenplanten, 4 paprikaplanten, 2 butternut zaailingen, 1 aubergine, pootuitjes en pootaardappelen en... een tunnelserre. Voor mijn mama voor moederdag alvast Quote
Indy Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Valeriaanplantjes, borage en munt heb ik net op de weggeefhoek gezet. Quote
Kibas Geplaatst: 5 mei 2015 Geplaatst: 5 mei 2015 Niets weggeven hoop ik, maar wel uitgeleend: mijn grondboor. Via peerby komt er regelmatig een verzoek om een grondboor te lenen. Ik lijk de enige te zijn in de wijde omtrek die er eentje heeft. Dit keer heb ik een aantal dagen gewacht en daarna gevraagd of diegene al een grondboor te leen had gekregen. Niet dus. Tjonge, schijnbaar een zeldzaam ding hier. Quote
jasmin Geplaatst: 5 mei 2015 Geplaatst: 5 mei 2015 Dan kan je het nog druk krijgen, Kibas. Als al die moestuiners uit de wijde omgeving hun palen in de grond gaan zetten voor klimbonen, klimerwten etc. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
RobO Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 veel want er was een stekjesdag op de tuin...yacon, citroenbonen, rainbowmais, tiny tims, moneymakers, prikneus, melde, zwarte bessen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.