Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Paprika's verspeend, snijbiet uitgeplant, erwten uitgeplant, 5 soorten wortelen gezaaid, uien geplant, goudsbloem uitgeplant en wat dropplant en gezaaid. En toen was hetero's donker

Vergist in topic?

Geplaatst:
Paprika's verspeend, snijbiet uitgeplant, erwten uitgeplant, 5 soorten wortelen gezaaid, uien geplant, goudsbloem uitgeplant en wat dropplant en gezaaid. En toen was hetero's donker

hetero's donker

Geplaatst:

Aan een oud boereke 2 koolrabiplantjes (niet die van de wedstrijd...die hou ik lekker voor mezelf), hij kende koolrabi niet maar wou dat wel eens proberen

Geplaatst:

Men schoonvader een grote pot met kleurenmengeling paprika's (plantjes) cadeau gedaan. Die voor men pa staat ook al klaar had er toch erg veel te veel dus de rest is voor de tuinclub.

Geplaatst:

Een paar appeltaarten voor bij de koffie voor het personeel van ESKAboard alhier te Sappemeer, alwaar ik... enfin, zie bij 'wat heb je vandaag gekregen'.

Geplaatst:

1 zwarte bes denk ik of 1 jostabes (jeeezzzz wat lijken die op elkaar als net uitlopend struikje)

1 lesje compostmaken voor beginners (gewaardeerd medelid had een bak vol droge dode takjes van rozen en ander struikwerk...wanneer is deze compost nu klaar? )

Geplaatst:

Vandaag bezoek gekregen van een tante, heb haar 3 tomatenplantjes voor haar tomatenserretje en nog een snoeppaprika en 2 dwergtomatenplantjes voor op het terras meegegeven. Was ze zeer tevreden mee

Geplaatst:

5 tomatenplanten, 4 paprikaplanten, 2 butternut zaailingen, 1 aubergine, pootuitjes en pootaardappelen en... een tunnelserre. Voor mijn mama voor moederdag alvast

Geplaatst:

Niets weggeven hoop ik, maar wel uitgeleend: mijn grondboor. Via peerby komt er regelmatig een verzoek om een grondboor te lenen. Ik lijk de enige te zijn in de wijde omtrek die er eentje heeft. Dit keer heb ik een aantal dagen gewacht en daarna gevraagd of diegene al een grondboor te leen had gekregen. Niet dus. Tjonge, schijnbaar een zeldzaam ding hier.

Geplaatst:

veel want er was een stekjesdag op de tuin...yacon, citroenbonen, rainbowmais, tiny tims, moneymakers, prikneus, melde, zwarte bessen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...