Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sla en aardbeien en een liter vlierbloesemlimonadesiroop. De sla en aardbeien is het enige wat we genoeg hebben. Rest wil niet. Blijf het stom vinden.

Geplaatst:

En nog meer aardbeien weg gegeven... nooit gedacht dat er ren moment zou komen dat ik zou denken 'we hebben toch genoeg aardbeien'! Fijn voor de oppas deze overdaad. Ze is aan het vasten en ik vind het zo sneu dat ze niks kon eten terwijl de kinderen lekker verse aardbeien zitten te smikkelen.

Geplaatst:

Hier sla, kruiden en citroenmelisse stekjes weggegeven aan mijn naaijuf.

Ben dol op courgettes! Soep is met roomkaas favoriet. Misschien een keertje proberen Carina?

Geplaatst:

Wederom heel veel sla weggegeven, want dat is het enige waar ik veel van heb..

Wat kruiden voor thee en in de salade en een mooie bos latherus.

Geplaatst:
Rode bietjes aan een collega. Haar eigen bietjes waren al op en haar man wilde niet extra zaaien want hij was de bietjes zat. :-P

WHahhaha arme man! Wéér aan de bietjes!

Aan onze geweldige kinderarts en pedagoog heb ik 2 bossen bloemen weggegeven met prachtige lathyrus, rozen, hortensia en druivenblad. Jammer dat ik geen foto heb gemaakt. Vond het echt een feestje om naar te kijken!

Geplaatst:

courgettefeestje is begonnen: 2 weggegeven

bitterzout aan de buuv voor haar druif

zuiveringszout idem

hoop dat het goed komt met de stok van 15 jaar oud

Geplaatst:
Bloemen uit de tuin.

Mellie, als je heel hard wilt lachen, kijk dan even bij het topicdraadje over bloemen in de tuin, meer specifiek bij de foto die ik daar vandaag plaatste. En houd die foto even naast de foto van jouw perfect gestylde bosje. (Hoe doe je dat?!)

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...