Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Doorgeschoten sla weggegeven aan de buren. Voor de schapen. Sla heeft zich massaal uitgezaaid in de moestuin, daar valt niet tegenop te eten. Dus de schapen boffen, want er komt nog meer aan.

Geplaatst:

Hier ook sla weggegeven. Niet doorgeschoten, echt een foto krop! Maar geen foto van gemaakt. Ook een stuk of 6 uitgestoken frambozen weggegeven. Ik heb mijn buren aan het Moestuinieren gekregen. Zo leuk! Die zijn nu ook lekker bezig

Geplaatst:

Een (dubbel)kasje dat we zelf niet gaan gebruiken (er stonden 3 kassen in de tuin, de kleinste hebben we weggeven). 

Hij is naar de oude bso meester van mijn zoon gegaan die een eigen moestuintje heeft. Fijn dat iemand anders er plezier van gaat hebben en hij weer gebruikt gaat worden. 

20200503_162401.jpg

• Like 3
  • 2 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

Wow wat een mooi topic. Heb zelf nog niet echt veel, naar de eerste aardbei is voor de buuf want die is leuk 🤗 

aangepast door Lokavid
  • Like 1
Geplaatst:
Op 30-5-2020 om 22:42, Mellie zei:

Ooooo die vogels ook! Wij hebben ook al 1 boom leeggegeten... zo lekker die kersen en zo belachelijk duur..:

idd, kers euro 3,50 per pond...in onze boom hangt dus nu voor euro 70 aan kersen, ga m maar eens beveiligen 😎

courgette weggegeven, kan nu nog, worden over een paar weken boos teruggegooid 😆

• Like 1
Geplaatst:

Laatste schooldag. Veel uitgedeeld aan juffen en heel veel oprechte bedankjes gehad. Zo leuk!
Vlierbloesemlimonadesiroop, parmezaan, jammetjes, gekochte zonnebloemen in pot en gekochte chocolade met een mooie kaart. En dat X 4

• Like 1
Geplaatst:
Op 1-7-2020 om 07:52, RobO zei:

idd, kers euro 3,50 per pond...in onze boom hangt dus nu voor euro 70 aan kersen, ga m maar eens beveiligen 😎

courgette weggegeven, kan nu nog, worden over een paar weken boos teruggegooid 😆

Nou dat is nog goedkoop,zie hier 8 euro per kilo niet normaal.

Geplaatst:

Ik reed gisteren naar een vriendin in de Betuwe. Heen met slanen snijbiet, terug met kersen. Ga nu de keuken in om jam te maken. 🍒

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...