Mellie Geplaatst: 1 december 2024 Geplaatst: 1 december 2024 Ik heb gisteren een tas vol met spullen weggegeven. O.a. 2 longsleeves die ik had genaaid (maar mijn kind is 10 cm gegroeid… zag er niet uit zo klein). Janken! Hij had ze zo weinig aangehad. Helaas. Dus door naar het volgende kind. Die vond de stof ook heel leuk. Een pot komijnzaadjes (ik heb 1 kilo gekregen… echt knettergek!)dus ben zelf ook aan het weggeven. Ik had yoghurt gemaakt, vanille en naturel en heb ook 1 liter vanille gegeven. Het was 1 blok geworden. Ben er mega blij mee. 2 Quote
Gitta Geplaatst: 6 december 2024 Geplaatst: 6 december 2024 Ik was gisteren bij mijn moeder en voor haar kippetjes heb ik broodkapjes meegenomen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 4 januari Auteur Geplaatst: 4 januari Ik heb net @appelvrouw wat lekkere dingen meegegeven: een halve savooiekool, 1/3 pompoen, eieren (geruild voor geld ) en een boel broden en oliebollen (die wij ook weer hadden gekregen, niet zelfgebakken o.i.d.). Ben je veilig thuisgekomen, zonder gebroken eieren appelvrouw? 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari Helemaal veilig! De oliebollen liggen al te ontdooien🥳🙏🏼 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 9 januari Auteur Geplaatst: 9 januari Een zoete aardappel in de brievenbus gedrukt! Hopelijk komt ie aan en heeft hij het onderweg niet te koud! 2 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dahli Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart (aangepast) Vanmiddag zag ik mijn moestuin-schoonzusje (ik heb er meer, maar die hebben niet zoveel met moestuin). Haar peperzaden, die ze in december van me had gekregen, wilden maar niet. Ik had mijn Jalapeno-vermiculiet-deno-vijfling nog, dus die zijn lekker met haar mee naar huis. Zij blij, ik blij. Ik heb al teveel zaailingen, maar kan ze gewoon niet weggooien. Dat lukt me niet 😊. 2 maart aangepast door Dahli 4 Quote
Gitta Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart Dat herken ik @Dahli. Ik kan ze ook niet weggooien. 1 Quote
Rookie Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart Preien, pastinaken, winterwortels en 3 soorten bietjes gegeven aan mijn dochter. 1 Quote
Gitta Geplaatst: 12 maart Geplaatst: 12 maart Vandaag gaat de laatste witte bosaardbei en nog een paar rode bosaardbei zaailingen naar mijn moeder. En ik heb mijn wintererwten aan mijn moeder gegeven. Zij was vergeten deze te bestellen. Quote
Gitta Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Gisteren nog wat zaden aan mijn moeder meegegeven die dit jaar op moeten. Spinazie, rode bieten en mei raapjes (om als raapstelen te zaaien). Quote
Mellie Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Een tas vol met zaaigoed voor mijn broer die blijkbaar zaailust heeft. Hij heeft een kweekbak gekocht een tuiniersetje en wacht met smart op zaaigoed. Gisteren bij de Lidl nog een poot stokje gezien en meegenomen. En om de directe zaailust te verhelpen, alvast sla plantjes en tuinkers incl watten. Heeft hij over 2 dagen al wat te knippen boven de sloai. En inmiddels dat verplichte doosje met eitjes 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.