Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik ben Sabine (Sabs), ben al van jongs af aan met moestuinen in aanraking geweest. Aangezien mijn opa vroeger altijd fanatiek hier mee bezig was, altijd interessant voor een kleine deugniet dan . Het heeft alleen jaren geduurd voor ik er zelf ook echt interesse voor begon te krijgen. Plus mijn kleine balkonnetje was er niet echt geschikt voor, afgezien van de paar kleine fruit plantjes die ik had. Nu krijgen we eind deze maand de sleutel van ons nieuwe huisje met een stuk grond erbij waar ik alvast een flink stuk van heb gereserveerd haha! Kan dus helaas nog geen moestuintje laten zien omdat hij er nog niet is, maar zal zeker foto's plaatsen zo gauw de aanleg er van begint, en uiteraard ook de honderden vragen die ik zal krijgen zal ik ook gretig hier komen stellen .

Verder ben ik 24 jaar, een lieve vriend die het al ruim 8 jaar met mij uithoudt en een lieve dochter van net 1. Ook ben ik voor begin september uitgerekend van de tweede, dus een lekkere gezellige drukte zal het hier zijn straks met verhuizing en dergelijke Hihi .

Tot snel ziens op het forum!

Geplaatst:

Welkom hier en veel geluk met jullie nieuwe huisje.

Ge zult uw kindjes ook alles kunnen leren wat ge nog van uw opa geleerd hebt.

Zelf leer ik mijn kleindochtertje ook zoveel mogelijk en dat is héél plezant, of moest ik nu weer 'leuk' zeggen?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Hallo Sabine, welkom!

Je hebt ongetwijfeld de zoekfunctie rechtsboven al gevonden.... Daarmee kun je veel vragen al beantwoord krijgen, heb ik gemerkt...

Veel geluk in jullie nieuwe huis en met de nieuwe wereldbewoner die al best wel snel gaat komen, en die tuin.... dat wordt iets heel leuks!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...