Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

sterkte en succes

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Danku

Omdat het kan.

Geplaatst:

Guus, had je genoeg tijd?

Viel me vanmiddag op..

VMBO Nederlands : Denk dat ruim 75% van de mensen te kort tijd had

VWO Wiskunde: Was niemand optijd klaar

HAVO Economie: Waren veel mensen al 1 á 1:30 uur van te voren klaar

En wat ben ik blij dat ik amper geleerd had voor economie.. Want er zaten amper lastige berekeningen in

Economie was simpel! Waarschijnlijk een cijfer ergens tussen de 5.5 en 7.5 , hangt van de norm af en van de leraar uiteindelijk.

De norm is dus het aantal punten wat je van ze cadeau krijgt.. Als je het niet maakt en de norm is 0,7.. dan heb je een 0,7. Die is laag als het landelijk heeeel goed gemaakt is, die is hoog als het landelijk heeeel slecht gemaakt is.

Duits ging vanochtend helemaal boven verwachting. Mijn lerares die ziet goed dat ik niks doe voor duits, dat vind ze maar dom en daar rekende ze me ook op af bij m'n mondeling.. Sinds dat moment vind ik het leuk om haar te pesten met cijfers. Maar m'n mondeling? Ze vond een herkansing niet nodig. Na 3,5week gepraat vond de afdelingsleider het wel nodig. Naja, goed. Na de herkansing stond ik een 5,9 op mijn rapport.. erg slecht!

Vannochtend het Duitse examen.. TOTAAL NIET geleerd of voorbereid. Dus m'n lerares zou me waarschijnlijk weer dom vinden. Achja, waarom leren voor een lees toets?!?! Ik heb waarschijnlijk 41 van de 50 punten gescoort.. Als ik kijk naar de normeringen van vorige jaren is de kans groot dat ik ongeveer een 8 heb gehaald voor dat examen

En de kans dat die veel veranderd.. is klein. Want veel antwoorden in dat nakijk model zijn echt; het is goed of fout. Bij economie is dat anders.. daar staat steeds: een antwoord zoals:......

En Nederlands zit waarschijnlijk tussen een 6 en 7.3 , had daar ook niet voor geleerd.

Achja, kortom:

- Voldoendes, grootste voldoende voor m'n slechtste vak..

- Amper geleerd tot nu toe

- Totaal géén zenuwen of stress. En dat begint bijna negatief uit te pakken.. Ik heb het idee dat ik met normale toetsen bezig ben.. moet oppassen dat ik het niet ga onderschatten

Tot nu toe; Ik vind de examens leuk Maar goed, wiskunde moet nog komen ...

Geplaatst:
  • Auteur

Haha ik had (jaaaaaaaaaaaren terug ) precies hetzelfde Dennis. Vond het examen-doen wel leuk. Lekker glaasje drinken op je tafel, zakje m&m's er bij. En de rest van de dag vrij Ik was ook niet zenuwachtig.

Er is altijd een bepaald percentage mensen die het examen niet haalt, en als ik dan zo om mij heen keek, kon ik die mensen er zo uit pikken in mijn klas. Dus zat ik wel goed

Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd. Daarna nooit meer naar die school geweest. Met de diploma uitreiking zat ik in een weiland in België, naar bandjes te luisteren/kijken (Rockwerchter)

Geplaatst:

Het jaar met the Cure en Dire Straits?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

The Cure wel, Dire straits kan ik niet vinden op de lijst (moest The Cure ook nazoeken... )

Wel Metallica, Korn, starsailor, Novastar, en 2 many dj's in 2004.

Ik kan me er verder vrij weinig meer van herinneren, belangrijkste was dat ik daar Joep leerde kennen

Geplaatst:

whhahahaha ...... Ik snapte eerst niet goed wat voor opname dit was, tot er een ouwe vrachtwagen voorbij kwam en ik besefte dat dit O-Europa moest zijn. Dat ze dat daar doen zeg !

Geplaatst:

zó heeey! niet te geloven....

ze plukken niet alleen, ze graven ook uit!

en dan die hond die er ook nog even doorheen baggert...

daar is helemaal niets van over gebleven.

Geplaatst:
The Cure wel, Dire straits kan ik niet vinden op de lijst (moest The Cure ook nazoeken... )

Wist ik veel hoe oud je was..the Cure en Dire Straits was in `81

Ik kan me er verder vrij weinig meer van herinneren, belangrijkste was dat ik daar Joep leerde kennen

Goed gedaan..topvent

Geplaatst:

Er komt hier op dit moment een onweersbui over..die is zelfs paars op de buienradar...gelukkig schuift het paarse deel langs ons heen stikdonker en je voelt de druk wegzakken...

Geplaatst:

Eek

Hier nog steeds een 'staggering' 30+ graden pffffffffffffffffff

Good things come in small packages

Geplaatst:

Vammiddag het laatse examen Nask1 GEEN ZIN IN DUS. Van dat vak snap ik nou helemaal nix, zal wel herexamen worden. Heb wiskunde nagekeken tussen een 6,1 en 8,1. Duits ook nagekeken tussen 6,4 en 8,4. Dus dat zit wel goed.

Omdat het kan.

Geplaatst:

Hoe zit dat nou, je moet voor elk examen een voldoende hebben wil je slagen?

Geplaatst:

Je moet voor al je examens GEMIDDELD een 5,5 staan.

Dus al je cijfers van je examens delen door het totaal aantal examens, als dat lager is dan een 5,5 dan kan je sowieso niet slagen.

En voor je schoolvakken..

Ik dacht dat je uiteindelijk van je combinatie van AL je cijfers mag staan:

1x 4 , 1x 5 , de rest voldoende met wel compensatie punten (dus om een 4 te kunnen staan heb je een 8 nodig of 2x 7)

of

3x een 5

Ik kom er net achter dat de herkansing pas op 20 juni is.. Wat een luizenleventje hebben we toch

27 dagen de tijd om het te leren

Geplaatst:

Ik kom er net achter dat de herkansing pas op 20 juni is.. Wat een luizenleventje hebben we toch

27 dagen de tijd om het te leren

Ik zeg: Flitspuit er op!!!

Nou heb je voor niks de Moestuindag gemist... als je iets doet, moet je het goed doen!!!

Geplaatst:

Als ik zondag wel was gekomen, dan had ik geen eens meer kunnen slapen 's nachts.. dan was het helemaal een ramp geworden

En ehh, Zat zondag vooral geschiedenis te leren

Achja, nu M&O leren. Wat een ramp met dit weer! En moet ook nog al m'n tomaten uitplanten.. Argghhh! Heb het te druk

(management&organisatie.. soort van economie,maar dan meer met netto winst, bruto winst.. meer de bedrijfs-kant van economie)

Geplaatst:

Zou geen huiswerk maken hoor maar gaan zwemmen is morgen weer 30 graden

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Hij leest dus wél alles

Good things come in small packages

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.