Geplaatst: 14 mei 201114 j Castaneda... waarom zouden we onze kids niet naar de Ghibli films laten kijken, of dat afremmen of zo?? Lekker samen op de bank met kids.... lekker man.... lekker niet voorspelbare scenario's... sjips, cola, popcorn erbij... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 14 mei 201114 j Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt, kinderen zouden juist deze films moeten zien, net als hun ouders. Mijn punt was dat de maatschappij vaak dit soort 'ideeen' (the spirit world) afdoet als onzin, en daarom verliezen we als kind zijnde ons contact met die wereld. Dit soort films en ideeen zouden juist aangemoedigd moeten worden, omdat het deel van onze Natuur is, ons innerlijk. Misschien las je iets te vluchtig Comprehend and copy Nature
Geplaatst: 7 juli 201114 j Net weer Shrek gekeken met het prachtige Hallelujah! Alhoewel Rufus Wainwright het best aardig doet gaat er niets boven de versie van de meester zelf VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 8 juli 201114 j zie geweldige titels voorbijkomen....feelgoodmovies doen het hier ook goed, gister bij de blokker weer wat meegenomen:something's gotta give (jack nicholson en diane keaton)under the tuscan sun (diane lane) nog meer feelgood:pretty womanthe holidayyou've got mailsleepless in seattlechocolat fantasy die ik nog niet heb zien staan hier:the labyrinth!!!!! a midsummernight's dream (ja verfilmde shakespeare en erg mooi en sprookjesachtig en dromerig) en als je het over films hebt denk ik automatisch ook aan al die series hier in de kast ....mijn favorieten....het is puur toeval hoor dat ze allemaal engels zijn....puur toeval...*kuch*the good lifejames herriotsherlock holmes (met jeremy brett! er is geen betere sindsdien geweest!)you rang, my lordchef!to the manor born (nu bij de blokker/ marskramer in de opruiming) casaneda's verzameling zou ik best eens willen zien, en een abonnement nemen LOLtrouwens castaneda, ik ben het met je eens wat je zei over kinderen en gevoeligheid en dat het verdwijnt en dat we ons daarvoor moeten hoeden. (is mij geloof ik aardig gelukt...al zien de mijne helaas geen boswezens meer en zo)
Geplaatst: 8 juli 201114 j nog meer feelgood:sleepless in seattle Dit is denk ik wel de ultieme feelgoodmovie onder de feelgoodmovies! Maar als ik me al goed voel moet ik deze film niet kijken, dan vind ik 'em bijna om te braken Andere toppers in dit genre zijn voor mij:The American President (met Anette Benning en Michael Douglas)Love Actually (hahaha valt ook in de braakcategorie indien reeds een goed humeur) Ik zou de James Herriot wel weer eens willen zien. Hij is geloof ik wel te koop op Amazon maar het komt er nooit van. To the Manor Born is ook erg grappig VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 8 juli 201114 j o ja love actually maar die vind ik niet de beste die er is van hugh grant....kan je beter kijken naar ....notting hill of een van zijn andere films.wie love actually nog zoekt kan evt met mij ruilen voor iets anders....
Geplaatst: 9 juli 201114 j Op aanraden van mijn ouders laatst, een voor mij nog onbekende film gezien: Breakfast on Pluto, met Cillian Murphy. Hij speelt een homo die zich graag verkleed als vrouw in de tijd van onrust in de jaren 80(?) in Ierland. Aparte maar toch heel aardige film. En 'What about Bob' weer gekeken, Comedy met Bill Murray, over een heel vasthoudende patient (Bob) die zijn psycholoog (Dr Leo Marvin) niet kan missen en hem daarom maar opzoekt op zijn vakantie adres. De psycholoog probeert op allerlei manieren van zijn patient af te komen, maar dat lijkt maar niet te lukken, zeker wanneer zijn eigen familie Bob veel aardiger gaat vinden dan Leo zelf. Ook een aanrader, met veel menselijke trekjes. Het Labyrinth is inderdaad ook een goede, hoewel ik daar vroeger anders over dacht. Toen ik klein was vond ik de film maar eng en hij liet een zeer sterke indruk achter, niet prettig . Datzelfde had ik bij Alfred Jodocus Kwak, die tekenfilm viel mij erg zwaar, ik kon er niet tegen op de 1 of andere manier. Maakte me verdrietig. Die sherlock holmes ben ik wel benieuwd naar, dat vind ik altijd aardige series. Even zoeken. Comprehend and copy Nature
Geplaatst: 10 juli 201114 j ik ga vandaag met de kids naar CARS2 !! ha ha ik hou eigenlijk van alles.....lekker lachen, huilen, schrikken, ergeren aan slechte slappe films ,maakt mij niet uit als er maar wat lekkers op mijn schoot staat !! en een wijntje in de hand
Geplaatst: 10 juli 201114 j Die staat hier ook nog in de planning.. Ik ben heel benieuwd hoe hij is... Ik denk dat wij volgend weekend gaan.. Laat maar weten hoe hij was.. Veel plezier..
Geplaatst: 11 juli 201114 j ik ga vandaag met de kids naar CARS2 !! ha ha ik hou eigenlijk van alles.....lekker lachen, huilen, schrikken, ergeren aan slechte slappe films ,maakt mij niet uit als er maar wat lekkers op mijn schoot staat !! en een wijntje in de hand Cars 2 is geweldig! Heb hem al gekeken. Heerlijke film voor alle leeftijden, prof zundapp ftw! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 11 juli 201114 j he hij was leuk !! alleen viel mij de 3D beetje tegen had er meer van verwacht !
Geplaatst: 31 augustus 201114 j 'K zie net dat Philip Seymour Hoffman ook meedoet in Ides of March! Hopen dat ie snel op dvd komt VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 31 augustus 201114 j Eén van de beste films ooit gezien : La guerre du feu . En zonder tekst !
Geplaatst: 5 september 201114 j UIt de oude doos : robinson crusoë en blue lagoon Beiden over survivale op een onbewoond eiland......lijkt me zelf heeeeeeeeerlijk
Geplaatst: 5 september 201114 j Auteur En cast away dan? Iets minder romantisch... wel goed! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 september 201114 j De film "Into Great Silence" van Peter Gröning past niet in het rijtje dat ik in dit topic voorbij heb zien komen. Het is een documentairefilm over het leven van de Kartuizermonniken in Grenoble. De seizoenswisselingen zijn de ondertoon in de film waarvan de opname een jaar geduurd heeft. De monniken hebben ook een groentetuin waar je de tuinbroeder in ziet werken. Een bijzondere rustgevende film.
Geplaatst: 5 september 201114 j Die laatste 2 ken ik allebei niet Kijk héél weinig tv (hekel aan reclame overal tussendoor), ben meer google tiepje Ik ga die 2 eens downloaden en de late pc uurtjes mee vullen (waar is sleepy smiley?)
Geplaatst: 5 september 201114 j Kijk héél weinig tv Hier nog zo eentje Maar die docufilm had ik wel ooit gezien. Ik heb toen direct de DVD gekocht "voor later" als we zo rijk zouden zijn dat we een DVD-installatie zouden kunnen kopen. Een week later kwam mijn man thuis met een DVD-speler van 79 eurootjes... Ik heb niet zoveel verstand van techniek. Maar als je op zoek bent naar romantiek dan hebben deze Kartuizermonniken je echt niks te bieden hoor! Het dagelijkse leven inclusief gregoriaans gezongen gebedsdiensten zijn er te zien. Een impressie van middeleeuws kloosterleven dus.
Geplaatst: 5 september 201114 j Ik vind dreamworks animatie films zoals ice age atlijd grappig,, ook disney,, ook bbc series , historische films,, enzo.gr theo Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Geplaatst: 16 juli 201411 j Floepssss.... ff een erg oud topic opgedoken... Want... liep wat achter en heb nu nét de laatste film van Hayao Miyazaki gezien... (Ghibli Studios) "The Wind Rises" (Kaze Tachinu) en oooooh wat was die weer mooi... Echt genieten...Dikke aanrader dus...
Geplaatst: 20 juli 201411 j The hobbit 1 en 2 vind ik heel goede films.Ik hoop op een verfilming van Silmarillion, een ander boek van Tolkien. De laatste echt goede film die ik gezien heb is The Wolf of Wall Street.Hij duurde wel wat lang.(3 uur) Ik kijk vooral naar TV-series, minder naar films. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 20 juli 201411 j gister flickering lights voor de tweede keer gezien, een deense film. Voor wie van scandinavische films houdt is dit een mooie. Ik vind hem erg grappig, en gek genoeg zelfs schattig. Het gaat over een groepje lowlife crimineeltjes die wat criminelen betreft behoorlijk onder aan de voedselketen staan. Ze zijn niet bijster snugger, om het zacht uit te drukken. Maar dan krijgen ze een klus waarbij ze een koffer moeten jatten voor de grote baas, ze mogen niet in de koffer kijken. Dat doen ze toch, en er zit 3 miljoen dollar in. En op dat moment verzinnen ze dat ze voor zichelf willen beginnen, en gaan naar barcelona. Dat gaat natuurlijk op alle mogelijke manieren fout, waardoor ze ergens in denemarken op het platteland in een bouwval komen te zitten. De zaken lopen dan ineens allemaal totaal anders dan geplanned. En hoewel het een gangsterfilm lijkt, blijkt het uiteindelijk een film over vier kleine jongetjes, of gewone mensen, met gewone dromen en verlangens. Een soortvan 'Ik vertrek', maar dan over gangsters. Vooral de typisch deense manier van het heel normaal maken van eigenlijk bizarre gebeurtenissen, en daar dan ook nog iets heel menselijks van te maken spreekt mij wel aan. Hilarisch en hartverwarmend tegelijk!
Geplaatst: 22 juli 201411 j Auteur Wij hebben Sabotage gezien Geen moeilijke lange beelden, geen zwaar verhaal (nou ja, eigenlijk heel zwaar natuurlijk, maar daar gaat het eigenlijk helemaal niet over...) en Arnold Schwarzenegger. Met een boel geweren, ontploffingen en uiteraard overkomt die ouwe helemaal niets. Voorspelbaar verhaal, met iets een twist die je misschien niet echt aan zag komen, maar dan nog weer echt een cliché. Heerlijk Bakje chips er bij, glaasje prik, wat wil een mens nog meer facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 juli 201411 j Hier ook gek van animatie en dus even een link naar een van de leukste(korte animatie die er is(hoe komen ze erop))en ook nog enkel met behulp van opensourcesoftware : (rond de 10 min). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.