Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw hier!


Essie28

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben Esther en ben 28 jaar. Ik woon samen met vriend en zoontje van 21 maanden in zuid Holland.

Ik vind het heerlijk om groente en kruiden in eigen tuin te kweken en ga daar ook steeds verder in. Eerst waren het alleen tomaten, komkommer en courgette planten. Nu heb ik al een soort van makkelijke moestuin bak onderverdeeld in 16 vakjes waar ik al wat zaadjes in heb gezaaid. Ook heb ik een mooie kweekkas waar vanalles in omhoog schiet. Zo leuk om te doen allemaal.

Ik zou me alleen wat meer moeten verdiepen in de grond die ik gebruik. Wat voor compost, mest, etc erin moet. Nu doe ik eigenlijk alleen maar potgrond van ecostyl en verder niks. Ik werd via een ander forum attent gemaakt op dit forum en vond dit echt wat voor mij om eens goed door te gaan lezen.

Hier nog twee foto's.

moestuintje.jpg

kweekkas.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja leuk he die lamp. Er stond eerst een enorm grote mooie dennenboom in maar die is helaas dood gegaan na het aanleggen van de nieuwe tuin. Nou heb ik na het verdriet van het verlies van de boom wel meteen het stukje grond ingepikt natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...