Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD Wie en wat neem je mee(mag Jorieke Dus niet lezen)


Stan

Aanbevolen berichten

De Vaas regel ik. Dus VERGEET NIET EEN BLOEM(mag uit eigentuin) mee te brengen voor Jorieke. 20 bloemen is een bos. 20 is het aantal leden tot op de dag van vandaag die van mening zijn te komen de 21ste a.s.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n berichtje van net vind ik niet meer terug, dus in de rebound.

 

Ik hoop zaterdag ook te komen.

 

Wat neem ik mee:

Dus geen brood meer, geen soep, mmmmm...

Het wordt dan denk ik een 5 literpak appel - perensap, vers van de pers.

Ik zag ergens iets over toastjes, hopelijk met iets van pate, daar passen mijn onrijpe walnoten in zoetzure saus denk ik wel bij ( engels recept)

Voor de kast van Jorieke, of toch op de dag zelf zoek ik een flesje vlierbubbels of iets

En ja, ik doe graag mee met die platgeslagen boom en neem als ik het allemaal zaterdag niet vergeet ook een bloem of takje van iets mee, wordt vroeg opstaan ben ik bang

 

Mijn ruillijst - nog niet helemaal volledig- heb ik nu ook geplaatst.

Roep maar, dan probeer ik het allemaal nog in orde te krijgen.

Ik hoop dat er nog wat over is van jullie te ruilen plantjes, ga nog weleen poging wagen op jullie berichtjes.

 

Tot zaterdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...