Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD Wie en wat neem je mee(mag Jorieke Dus niet lezen)


Stan

Aanbevolen berichten

Opeens lees ik deze topictitel en bedenk dat het voor nieuwelingen verwarrend kan zijn... ?

 

Want: Wie en wat neem je mee ... (niet voor Jorieke) ... zou kunnen betekenen dat je dus niet iets voor Jorieke meeneemt ipv dat het betekent: (Jorieke mag dit topic niet lezen)...

 

Zou kunnen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm ... daar heb ik inderdaad wel ooit eens een cursus voor gevolgd ja. Inderdaad. Maar nee dus, dat ga ik niet doen nee.

Kan eventueel een trifle maken ? Als iemand dat lekker vindt ? Zal ik er niet te veel drank in doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jootje, Ik ben vandaag via pb met Cupcakje over zelf bonbons maken begonnen maar, anders moeten we maar een draadje aanmaken En NEE niet nog een workshop op de aanstaande MTFD.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah als mensen echt heel graag een workshop bonbons maken willen dan wil ik die wel geven hoef jij het niet te doen stan alleen ik weet nog niet zeker of ik kom ( daarom heb ik mij ook nog niet opgegeven om eten mee te nemen, wil niet dat jullie er voor niks rekening mee houden) Jullie nog wel wat ik meeneem als ik het zeker weet of ik kom. Ben nog druk bezig met mijn vriend overhalen, elke dag even roepen die moestuin forum dag klinkt wel leuk he moet toch een keer werken

 

Ow en nog bedankt voor de hulp met de eetbare bloemen heb ik zeker wat aan! Zodra ik het heb uitgeprobeerd laat ik het hier zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook naar de moestuinforumdag. Voor Jorieke neem ik azijn mee, en verder een doosje theezakjes voor ons allemaal (zou Jorieke een waterkoker hebben?). Ik was van plan een pompoentaart te bakken, voor het 'herfst-gevoel' (heel toepasselijk, want de MTFD is op de eerste dag van de herfst ) en wat zelfgebakken brood zit er ook nog wel in (wat voor brood weet ik nog niet, ik bedenk nog wel wat leuks).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat er nog maar weinig opgegeven is voor Jorieke haar voorraadkast..of heb ik het mis?

 

Heeft iedereen goed begrepen dat dat is om Jorieke en Joep te bedanken voor hun gastvrijheid? Zouden we dat er in de eerste pagina nog bij moeten zetten Stan, wat denk jij?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Conny, ik heb aan Jorieke tips gevraagd over wat ze nodig hebben/willen hebben. Dat was dus suiker en azijn maar, als je zelf denkt dat je iets anders moet/wil geven ? gewoon doen dan.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf weet ik nog niet zeker of ik kan komen, heb me dus ook niet opgegeven.

Dit voorjaar heb ik o.a.wel een pak koffie meegenomen , zo van dat blijft heel lang goed , en met een hoeveelheid koffie kan je weer een (half) jaar vooruit . Ik zie Jorieke zelf geen koffie plantage aanleggen ☺

Iets originelers wat ze goed kunnen gebruiken is natuurlijk wel zo leuk.

 

Als wij gasten hebben ben ik altijd heel blij met helpende handen. Met z'n allen een stuk tuin onkruid vrij maken, hout hakken? Ik noem maar wat.

Of met meerdere mensen wat bij elkaar leggen en een fruit- of notenboom kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van zo'n fruitboompje zijn we al naar op zoek. In haar lijst vraagt ze een bepaalde perzik en daar is nog geen reactie op. Dus komt op 50 cent tot 1 euro p.p. als iedereen mee doet ?

Dan ben je dus buiten : koffie/pindakaas/suiker/azijn en dat soort producten, 1 bloem en 50 ct tot 1 euro minder rijk maar, heb je wel een leuke dag voor.(buiten je reiskosten en wat je mee neemt voor op de dag zelf te eten of drinken e.d. )

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...