Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD Wie en wat neem je mee(mag Jorieke Dus niet lezen)


Stan

Aanbevolen berichten

Wat een leuk plan zon boompje, erg leuk idee als dank voor de gastvrijheid. Daar hebben ze echt wat aan! Ik doe zeker mee, als er nog speciale wensen zijn verder kijk ik daar nog even naar en anders neem ik suiker of azijn mee. Verder ben ik van plan om een knoflookbrood mee te nemen (beproefd recept van mijn schoonvader) met home,ade kruidenboter en misschien nog amder beleg, en nog wat lekkers voor bij de koffie!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ een ieder die langs komt op de MTFD 21 september a.s. Het voorstel is nu : men nemen een bloem met zich mee, betalen 50cent tot een euro p.p. om voor Jorieke en Joep een platte perzik te kopen en een vaas voor de losse bloemen. laat even weten of je mee doet

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie-o-wie, zou via Boskoop(fruitbomen.net) kunnen rijden ? Ik wil de platte perzik bestellen maar deze is te groot om te versturen. Voor mij is het dik een uur om ? Dus ? Help ? Help. Kosten boompje 22.50, Ik heb dus nog niets besteld maar wel tot vrijg a.s. een optie op het laatste boompje.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er niemand dichterbij Boskoop woont wil ik er de donderdag of vrijdag voor de mtfd wel even langsrijden, is voor mij ong 35 min rijden, heb mijn eigen platte perzikboom er ook gehaald (die er trouwens bijzonder mooi bij staat). Langs op de mtfd is te ver om maar ben de dagen ervoor nog vrij, dus geen probleem om het op te pikken.

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn nu met 12 leden van de 20 die naar de MTFD a.s. 21 september komen en mee gaan doen(althans aan gemeld) aan het boompje voor Jorieke en Joep. het boompje kost 22,50 en dan kom ik (met afronding) op 1,90 p.p. en laten we daar nu een 2,00 euro van maken dat we aan Debjeduif geven(heeft ze vast 1,50 van de rit retour)

aangepast door Gast

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...