Posted August 11, 201311 yr Hallo allemaal, Ik ben Angelina, woon in Vlaardingen en heb sinds april dit jaar een volkstuin.Mijn opa en oma hadden er vroeger 1 en ben hier ook min of meer groot geworden. Nu ben ik getrouwd en heb zelf 2 dochters en toen begon het te kriebelen! We hebben in april het tuintje genomen waar mijn opa en oma jaren lang hebben gezeten. Gelijk aan de slag gegaan, helaas pas laat groente kunnen planten maar het groeit als kool!! Groetjes Angelina
August 11, 201311 yr Author ]Hier wat foto's van het begin en van de heerlijke groente wat al super groeit!
August 11, 201311 yr Welkom Angelina, en wat ziet er dat goed uit! Ook keigaaf voor je kinderen... veel plezier en een mooieoogst gewenst! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
August 12, 201311 yr Welkom en een mooie oogst. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
August 12, 201311 yr Wat zal je een plezier beleven aan zo'n gezellige tuin.Succes en welkom op het forum
August 13, 201311 yr Ziet er wel gezellig uit ! Tuinieren is geweldig voor kinderen....maar ook voor de ouders Veel tuinierplezier