Geplaatst: 27 maart 201114 j Heb een hele brede muzieksmaak, net vanmorgen wakker geworden met Jack Johnson en John Mayer, nu ga ik even over op Blind Melon: No rain....een geweldig nummer! Dan wel de versie bij 2metersessies...geweldig! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 27 maart 201114 j Marillion, Pink Floyd, en natuurlijk Dire Straits mijn favoriet..!! Vrijdag bij een cover/tribute band van de Eagles geweest, geweldig. Wat hebben de ze toch een boel mooie platen gemaakt in die korte tijd. Maar ik kan genieten van hedendaagse muziek, Robert Miles, David Gray, Faithless. People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Geplaatst: 27 maart 201114 j Marillion, Pink Floyd, en natuurlijk Dire Straits mijn favoriet..!! Vrijdag bij een cover/tribute band van de Eagles geweest, geweldig. Wat hebben de ze toch een boel mooie platen gemaakt in die korte tijd. Maar ik kan genieten van hedendaagse muziek, Robert Miles, David Gray, Faithless.Dan ga je binnenkort misschien wel naar The Wall? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 27 maart 201114 j Waar? Door Wie, zal eens googlen...Geweldig album trouwens, zou goed thuishoren in de ranglijst beste albums ooit, op de VPRO in het weekend doen ze zo'n programma over de achtergrond achter de beste albums... Paul Simon Graceland, fleetwood mac Rumours en u2 geloof Joshua 3.etc... People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Geplaatst: 28 maart 201114 j Marillion, Pink Floyd, en natuurlijk Dire Straits mijn favoriet..!! Vrijdag bij een cover/tribute band van de Eagles geweest, geweldig. Wat hebben de ze toch een boel mooie platen gemaakt in die korte tijd. Maar ik kan genieten van hedendaagse muziek, Robert Miles, David Gray, Faithless.Allemaal wel ok maar David Gray??...............Jazeker! Heerlijke muziek! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 28 maart 201114 j Marillion, Pink Floyd, en natuurlijk Dire Straits mijn favoriet..!! Vrijdag bij een cover/tribute band van de Eagles geweest, geweldig. Wat hebben de ze toch een boel mooie platen gemaakt in die korte tijd. Maar ik kan genieten van hedendaagse muziek, Robert Miles, David Gray, Faithless.Dan ga je binnenkort misschien wel naar The Wall?8 april in het Gelredome, Roger Waters.Mijn man gaat er heen, is een echte Pink Floyd fan.
Geplaatst: 29 maart 201114 j Marillion, Pink Floyd, en natuurlijk Dire Straits mijn favoriet..!! Vrijdag bij een cover/tribute band van de Eagles geweest, geweldig. Wat hebben de ze toch een boel mooie platen gemaakt in die korte tijd. Maar ik kan genieten van hedendaagse muziek, Robert Miles, David Gray, Faithless.Dan ga je binnenkort misschien wel naar The Wall?8 april in het Gelredome, Roger Waters.Mijn man gaat er heen, is een echte Pink Floyd fan. Mijn man gaat 9 april, ik kan helaas niet Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 30 maart 201114 j rose garden .. haha lekker hoor ik luister veel naar Rockabilly muziek, het liefst live! Denk aan Stray Cats (we hebben kaartjes voor Bryan Setzer in Paradiso whaaaaaaaaaa) Highway 54 The Three Farmers Boys (hebben op onze bruiloft gespeeld) (thats me dancing!!) Johnny Cash doet het ook goed hier in huis http://www.youtube.com/watch?v=-vetc1u_Y-E pluk de dag
Geplaatst: 31 maart 201114 j Moestuin + Muziek,dan mag natuurlijk "mien toentje" van Ede Staal (wereldberoemd in heeeel Groningen) niet ontbreken http://www.muzikum.eu/nl/123-1948-27432/ede_staal/mien_toentje-songtekst.html (video onderaan)
Geplaatst: 31 maart 201114 j Er is zowiezo maar weinig moestuin muziek, of je moet houden van dat zweef teven gedoe. http://www.youtube.com/watch?v=CR3dM-GlZK8
Geplaatst: 31 maart 201114 j Deze zweefteef is onderweg om muziek uit de kosmos en van Moeder Aarde te bestellen. ben benieuwd.
Geplaatst: 31 maart 201114 j Rick, als ik af en toe niet zulke muziek zou afspelen, zou m'n brein helemaal gek worden. Niet iedereen heeft t nodig maar t is heerlijk als je het wel nodig hebt. Dan maar een 'zweefteef' Good things come in small packages
Geplaatst: 1 april 201114 j Was als grapje bedoelt, maar dat snappen jullie wel toch? Ik luister zelf ook naar zweefteven muziek hoor.
Geplaatst: 1 april 201114 j Rick, das toch geen 'zweefteven' muziek Heb die link van gisteren maar weer aangeklikt. Good things come in small packages
Geplaatst: 1 april 201114 j Ik word weer helemaal mens van een paar prachtige cello-concerten.(maar met de hond wandelen of moestuinen werkt ook goed) Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 2 april 201114 j wij gaan 9 april naar roger waters in het gelredome , helemaal geweldig verder ben ik vrij breed kwa muziek...maar wel allemaal wat rock, metal en alternatief en soms denk ik dat ik te laat geboren ben ...the Cure, Joy Division , David Bowie...zwijmel... maar ik geniet ook ontzettend van een beetje electronische invloeden zoals bij Diorama, Zeraphine (duitse "goth"new wave, beetje cyber en dan ook nog een duits accent op de engelse nummers...genieten ) maar ook viking metal als fenris (lokale band hier, waar ze nu mee bezig zijn is helemaal geweldig) en het oudere marylin manson...slipknot, stone sour.... ow ja, ik heb dus ene serieuze muziek tik , kan nog wel uren doorgaan
Geplaatst: 2 april 201114 j Auteur Hoe oud moet het Marilyn Manson zijn? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 april 201114 j eingelijk alles voor golden age of grotesque vind ik erg fijn, Golden age en eat me vind ik zwak daar merk je dat de samenstelling van de band ook gewoon niet meer klopt...hoewel die toch wel wat variabel is the high end of low gaat weer de goede kant op
Geplaatst: 2 april 201114 j Auteur Tja, maar toch nog erg lekker hoor, golden age of grotesque. Smells like children vind ik dan weer een vreselijke plaat.. met 2 a 3 goede nummers.. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 april 201114 j smells like children moet ik ook wel met je eens zijn een paar goeie, maar verder...iets te houtje touwtje allemaal Golden age klinkt wel goed, maar tekstueel vind ik hem wel minder, maar ik ben een onwijze tekstenmuts, denk dat daar het probleem zit met mij en sommige albums, maar momenteel ben ik toe aan het geven aan mijn pubermeisjes grillen(daar zit je dan met 30 jaar ) en ben ik placebo, AFI en nirvana veel aan het luisteren en the cure doet het momenteel ook erg fijn
Geplaatst: 3 april 201114 j Nu op RTL4 Symfonica in Rosso van Marco Borsato. I like it! Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.