Geplaatst: 24 maart 201114 j Hans heeft het hier op het forum al eens eerder geschreven, maar misschien is het leuk om te weten welke andere hobby's we nog hebben naast het moestuinieren. Ik beleef erg veel plezier aan hockeyen. Helaas dus niet iets waar jullie iets aan hebben op de mogelijk nog te organiseren moestuindag.
Geplaatst: 24 maart 201114 j Sportief Jorg! Doe je dat 1x in de week? Of vaker? Hobby's.... naast onze boerderij..? Hm.. laat me even denken Ik houd erg van reizen, zijn al op veel plekken geweest. We zitten nu alleen een beetje te piekeren welke maanden er nog over blijven om weer eens op vakantie te gaan. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 maart 201114 j Moestuinieren vreet wel heel veel tijd op, hou niet veel over. Gelukkig is mijn gezin mijn grootste hobby en dat is nog wel te combineren Verder speel ik wel graag bordspellen en heb ik een seizoenskaart van NEC(Enniesee!en geen NEK). Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 24 maart 201114 j Ik heb eigenlijk veel te veel hobbij's naast mijn 300 m2 moestuin en plantenkasje aan huis.In de winter zit ik meestal in de kelder en sta achter mijn houtdraaibank.Dat vraagt ook veel voorbereiding van het hout voor de komende jaren,zoeken, zagen en drogen.Het echte afvalhout is voor de kachel.We hebben twee katten, een hond, twee kwartels, kippen, kanaries en enkele tropische vogels. Mijn nieuwe wijandotjes worden over 14 dagen verwacht.Daarnaast gaan we er regelmatig met de camper opuit, meestal Nederland, Belgie, Duitsland of Noord-Frankrijk. De verre reizen zitten er niet meer in.De tijd die overschiet rij ik graag op de motor (Honda Varadero) of ga een beetje toeren in de Alfa Spider van mijn vrouw.We wonen hier in een prachtig stukje Nederland en binnen een vloek en een zucht zit je in de Eiffel of de Ardennen. Regelmatig toeren we daar dan ook rond met familie en vrienden.
Geplaatst: 24 maart 201114 j Gamen! Duuhhh! En wil deze zomer kunnen rondjes vliegen met bestuurbaar helicoptertje.. alleen heb nog niet echt door hoe hij werkt op de simulator @ pc.. nog even oefenen! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 24 maart 201114 j Auteur Daarnaast gaan we er regelmatig met de camper opuit, meestal Nederland, Belgie, Duitsland of Noord-Frankrijk. De verre reizen zitten er niet meer in.De tijd die overschiet rij ik graag op de motor (Honda Varadero) of ga een beetje toeren in de Alfa Spider van mijn vrouw.We wonen hier in een prachtig stukje Nederland en binnen een vloek en een zucht zit je in de Eiffel of de Ardennen. Regelmatig toeren we daar dan ook rond met familie en vrienden.Lekker toeren, leuk hoor! Zijn mooie gebieden. Geloof dat ik ook al eens gelezen heb dat Frans ook regelmatig die kant op trekt met de camper. @ Jorieke: 3x in de week. @ Dennis: Achter de pc of op een ps3/xdoos? en wat?
Geplaatst: 24 maart 201114 j Grappig, ik heb wel eens wat aan game development gedaan. Is echt heel erg leuk! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 24 maart 201114 j Super Marioooooooo! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 maart 201114 j Breien en lezen, soms vilt ik ook, soms zit ik achter de naaimachine. Maar meestal heb ik het druk genoeg met de kinderen Kersenbloesem, mama van 2 kleine kersjes. Voor het eerst dit jaar een mini moestuin.
Geplaatst: 24 maart 201114 j Grappig, ik heb wel eens wat aan game development gedaan. Is echt heel erg leuk! Ik ben nu bezig met het verdiepen in video's bewerken , wel op ''profesionele'' manier, Adobe after effects Kwam er laatst achter dat ik perongeluk 35GB aan special effects heb gedownload.. iets te veel denk > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 24 maart 201114 j Ik ben nu bezig om verder te komen in C++. Schiet niet erg op. Heb het erg druk met school/werk/vriendin. Wil graag met openGL aan de gang. Kan je erg leuke dingen mee doen. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 24 maart 201114 j Oei, dat gaat me allemaal boven mijn pet. Mijn andere hobby is zeilen samen met mijn schoonzoon, heerlijk op het water.
Geplaatst: 24 maart 201114 j Altijd lekker DVL, wat op het water is niet lekker Ik ben nu bezig om verder te komen in C++. Schiet niet erg op. Heb het erg druk met school/werk/vriendin. Wil graag met openGL aan de gang. Kan je erg leuke dingen mee doen. hmm, C++ heb ik nog 0% ervaring mee, mijn grootste ervaring ligt denk uiteindelijk in visualbasic , vbs gedoe. Wel leuk, systeembeheerder op school is alweer in paniek door ons, wij kunnen in t meekijk/bestuur programma van de computers komen, maar hij begrijpt niet hoe etc. wij de macht hebben, geen eens dat we het via dat simpele programma'tje doen Die idoot is volgens mij iets vergeten te beveiligen, en omdat de helft wel beveiligd is worden onze pc's niet in logs gezet , mwhahaha > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 maart 201114 j Het leren bespelen van de Schotse doedelzak. 5 jaar geleden (toen ik startte) leek de klank meer op het mishandelen van een kudde koeien. Na heel wat oefenen, krijg ik er toch al klank uit die op muziek begint te lijken.Ik speel in een pipeband: http://fcpd.be/
Geplaatst: 25 maart 201114 j hmm, C++ heb ik nog 0% ervaring mee, mijn grootste ervaring ligt denk uiteindelijk in visualbasic , vbs gedoe.Ik ben zeer gevorderd (kan er zegmaar zelf boeken over schrijven ) in:Javascript met jQuery en PrototypeJSCSS 2 en 3xHtml, Html 4, Html 5PHP, ook object georienteerd in combinatie met diverse frameworks, API's en libraries Zoals je ziet alleen webtalen. Ik heb ze wel toegepast in Adobe AIR om native applicaties te maken, maar deed toch niet wat ik wou. Met C++ kan ik alles doen wat ik wil, dus als ik dat eenmaal goed object georiënteerd kan hoef ik niets meer te leren Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 25 maart 201114 j Op dit moment is mijn grootste hobby de gerenoveerde tuin met moestuin Wat nu een beetje ondergeschoven kindjes zijn geworden: zelf pizza's maken, koken, fotograferen, schilderen. De pizza's maken gebeurd nog elke vrijdag. Voor de rest schiet t er op t moment bij in Good things come in small packages
Geplaatst: 25 maart 201114 j Andere Hobby`s? Mijn vriendinMijn hondMijn kattenLezenFilms kijkenMuziek luisterenKokenComputerenMeubels maken
Geplaatst: 25 maart 201114 j Je vriendin, hond en katten hobby's? Tja soms moet je met een drukke moestuin daar ook tijd voor vrij maken Good things come in small packages
Geplaatst: 25 maart 201114 j Badminton en ik ben ook vrijwilliger bij de vereninging.Spinning.Ik heb een hond, dat is toch ook een hobby.En koken en uiteten. (daarom ook dat sporten ) Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 26 maart 201114 j Het leren bespelen van de Schotse doedelzak. 5 jaar geleden (toen ik startte) leek de klank meer op het mishandelen van een kudde koeien. Na heel wat oefenen, krijg ik er toch al klank uit die op muziek begint te lijken.Ik speel in een pipeband: http://fcpd.be/ allemachtig...dat doe je toch niet?pokke herrie is het!wat bezielt iemand om in een schotse pipeband te willen....en dan nog met die kilt...dan sta je toch volledig voor lul? dat is wat ik echt zoooo vaak naar mijn hoofd geslingerd kreeg toen ik nog in een pipeband speelde. toen ik speelde was ik een van de 3 vrouwen in Nederland die schots kon snaredrummen. het is de snelste techniek drummen die er bestaat.in 'mijn tijd' hebben we in verschillende landen in europa gespeeld. elke week wel een ander optreden...een van de laatste keren dat ik met de band op reis ging speelden we in Berlijn met Andre Rieu. ik was nooit een fan van hem, maar ik moet zeggen; het is een absolute vakman en het was echt een geweldige happening! http://www.grahamlowlanders.com/grahamlowlanders/dit is de band waar ik bij zat.en ik mis het nog bijna elke dag.12 jaar geleden moest ik vanwege mijn hernia stoppen.je moet je zo voorstellen dat de volledige bepakking inc. kleding van een snaredrummer 21 kilo woog. ga maar eens met 21 kilo bepakking 8 km bergje op bergje af in frankrijk met 35 graden marcheren en spelen...dat gáát niet met een hernia!
Geplaatst: 26 maart 201114 j andere hobby's? kokenzuurdesembrood bakkeninmaken (recent en nog aan het leren)breienspinnen (wol en zo)lezennatuur nog zat andere dingen die mijn belangstelling hebben maar valt voor mij niet echt onder hobby's
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.