Geplaatst: 5 januari 201412 j Ik fotografeer graag. Daarnaast gaat veel van mijn tijd naar mijn zoon. Ik lees ook graag. Vroeger ging ik elke week naar de voetbal (Racing Genk), maar door verhuis en het gezinsleven is die interesse afgezwakt. Nu voetbal ik alleen nog maar via Football Manager op de pc
Geplaatst: 5 januari 201412 j Andere hobbies: katten fokken (Noorse Boskat en Siberische Kat), breien (over elkaar bijtende hobbies gesproken ) en ik zou zo graag weer met klei aan de gang gaan.... maar goed, een oven is onbetaalbaar op dit moment. Rufio, katertje van 4 december 2013 Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Geplaatst: 5 januari 201412 j Ik reis heel graag...voor de natuur.Noorwegen, Finland, Schotland, Italie (alpen), Maleisie, Thailand, Canada en AlaskaVooral in Canada en Alaska heb ik enorme afstanden gelift.Tot voor kort ging ik ook vaak muurklimmen. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 5 januari 201412 j Leuke hobby`s hebben jullie..wat kan je toch veel leuke dingen doen. Ik hou veel van lezen, ik lees eigenlijk alles wat los en vast zit er liggen overal boeken hier in huis.Ook van fietstochten maken o.a. hier in Frankrijk en van reizen maken met de auto. Deze zomer reizen we naar Zweden, fiets mee achterop. Verder Mahjong ik nogal graag, ik speelde vroeger veel toernooien en was ooit 3e van Nederland..dat niveau haal ik niet meer We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 januari 201412 j oude rupstractoren reviseren en sinds kort weer een bootje van 4 meter met inboord motortje om te gaan varen dit voorjaar en zomer.
Geplaatst: 6 januari 201412 j Wat een leuke topics werden er vroeger in het MTF opgestart! Ik vind zoveel dingen leuk, maar heb nooit genoeg levens om in één van de hobby's echt uit te gaan blinken. En al helemaal geen ster allures, dus puur voor mezelf. Muziek maken, tekenen, schilderen, modelbouw, modeltreinen, knutselen, klussen, recyclen, enz...
Geplaatst: 6 januari 201412 j Haha, Huub, herkenbaar! Ik vind ook heel veel dingen leuk, maar blink nergens in uit. Maar het gaat er vooral om dat je plezier hebt in je hobby's toch?Naast tuinieren lees ik heel graag (maar daar neem ik weer niet genoeg tijd voor ), ben dol op mijn honden, kippen, klussen in huis, eten, koken....
Geplaatst: 6 januari 201412 j Andere hobby : houtbewerking.Hier mijn laatste stuk dat ik heb afgewerkt, onze brievenbus.Ben nu aan een boekenkast begonnen.
Geplaatst: 6 januari 201412 j Wat een leuk topic! Hier nog iemand met teveel interesses en te weinig tijd Ik ben eigenlijk beeldend kunstenaar van beroep maar aangezien ik geen greintje commercieel talent heb, werk ik al jaren in loondienst. Fulltime In m'n vrije tijd probeer ik wel creabea (schilderen, fotografie, vilten, kleding) bezig te blijven maar de inspiratie ontbreekt me nog wel eens door al dat gewerk (maar hé, ik ben wel blij dat ik uberhaupt werk heb).Verder sport ik graag, hardlopen, fietsen en maak ik graag trektochten in de bergen. O, en ben een ontzettende boekenwurm..Maar uiteindelijk zijn tuinieren & koken toch wel de dingen die ik 't aller- aller- állerliefste doe
Geplaatst: 6 januari 201412 j Ik heb niet veel hobby's, maar mijn honden staan daarin op nummer 1 ! Verder heb ik 4 kippetjes waar ik ook veel plezier van heb en lees ik graag.
Geplaatst: 6 januari 201412 j Ik heb teveel hobby's...Edelsmeden (laag pitje)Breien (nu in hoogtij, 's zomers niet)LezenSpeksteen (laag pitje)tekenen/schilderen (lukt niet meer om de een of andere reden afgelopen 1/2 jaar) Naaien (als ik een leuk patroon heb/iets nodig heb wat niet verkocht wordt) Gamen (altijd, overal )Koken/bakken Foto's ter illustratie. trois anneaux ring. Vest waar ik mee bezig ben. (met zaad ernaast ) In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.~Douglas Adams~
Geplaatst: 6 januari 201412 j Wat een originele hobbies zitten hier tussen! Zelf brei en schilder en teken ik af en toe, en ik ben momenteel druk bezig een jonge (jacht)hond te trainen. Ook kweek al 5 jaar diverse soorten gifkikkers (overigens volledig legaal en diervriendelijk hoor, mocht je je dat afvragen ). Een paar voorbeelden op de foto's hier beneden. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 6 januari 201412 j Goh wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben met heeeeel veel hobby's en weinig tijd Mijn beesten boel, tuinieren, lezen, handwerken ( breien, haken, quilten, scrapbooken, knutsels van tilda) oude meubels opknappen. Tja en daarnaast natuurlijk van alles en nog wat zoals inmaken, jam maken, siroop en likeur maken, kaas maken noem maar op.
Geplaatst: 6 januari 201412 j fietsen mtb en raceschaatsenkokenlezenred alert 1 spelenvissenelectronicaoppassenbestuurtjefotografie
Geplaatst: 6 januari 201412 j Wat gaaf Suus !!!! Ik vind kikkers geweldig, heb een tattoo van een groene boomkikker (dendrobates?) op mijn bovenarm
Geplaatst: 6 januari 201412 j Wouw! Die kikkers <3. Wat heeft die Gele voor een bubbeltjes op zijn rug? Eitjes? Erg mooi!! In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.~Douglas Adams~
Geplaatst: 6 januari 201412 j Ik barst van de hobby's. Haken,breien,tekenen,schilderen mozaïeken,Kruidenremedies en tincturen maken,edelstenen verzamelen,en mee werken.
Geplaatst: 6 januari 201412 j Super om te lezen dat velen "zoveel" hobby's hebben Voornamelijk is mijn grootste hobby in de moestuin bezig zijn, vanalles en nog wat opzoeken op internet (want dit is nog nodig aangezien in nog maar een jaartje "ingeburgerd" ben) Doordat m'n ventje en ik zelfstandig zijn en dat ik van ma. tot vrijdag bezig ben van 9u tot 18.30u op de bureau, in 't weekend doe ik dan het huishouden, kom ik helaas tijd tekort om nog een hobby erbij te nemen....want er is nog eentje waaraan ik begonnen was (enkele weken geleden ), namelijk saxofoon leren spelen...helaas weinig van te vinden op internet als je het nog nooit gedaan hebt...maar 'k geef niet op . In de zomer kan ik dan tot héél laat buiten "genieten" op het terras, met een glaasje en een hapje...maar dat kan je niet bij "hobby's" rekenen zeker?? grtjs,Katrien
Geplaatst: 6 januari 201412 j mijn hobby's zijn naast mijn moestuintje mijn 2 meiden van 12 en 9 jaarBreien/hakenkleding maken voor mij en de kidstennissenklussen in en om huis aangezien mijn mannetje 2 rechterhanden heeft en links is dus eigenlijk bijna niets kan leuk om te lezen al die hobby's van iedereen een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 7 januari 201412 j Wouw! Die kikkers <3. Wat heeft die Gele voor een bubbeltjes op zijn rug? Eitjes? Erg mooi!! Die bubbeltjes zijn z'n kikkervisjes. Paps draagt ze zelf naar het water vanuit het holletje waar ze uitgekomen zijn, tof hè! Nynke, boomkikkers zijn Hylidae, gifkikkers zijn Dendrobates. Sorry, ik ben ook echt een bio-nerd Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 7 januari 201412 j Nynke, boomkikkers zijn Hylidae, gifkikkers zijn Dendrobates. Sorry, ik ben ook echt een bio-nerd Fijn dat je me even coriggeert/bijleert Mijn tattoo is in elk geval een gifgroene met van die voetjes met een soort zuignapjes
Geplaatst: 7 januari 201412 j Die docententrekjes slijten maar langzaam... Roodoogmakikikker vermoed ik. Die zie je het meest op afbeeldingen, erg leuke beestjes ook Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 7 januari 201412 j schreef katrien888: Voornamelijk is mijn grootste hobby....want er is nog eentje waaraan ik begonnen was (enkele weken geleden ), namelijk saxofoon leren spelen...helaas weinig van te vinden op internet als je het nog nooit gedaan hebt...maar 'k geef niet op . Als ik je ergens mee kan helpen dan moet je het maar zeggen ,ik heb kilometers bladmuziek en lesmateriaal Zoek ook eens op Jupiter grepentabel daar wordt je heel veel wijzer. Edit, kijk ook eens op Saxforum .be of saxforum.nl ,zijn aardige mensen en kunnen je vast weer een heel eind op weg helpen. Veel toeter plezier!!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.