Geplaatst: 3 september 201312 j Danuta, voor jou en je tuinkabouter wens ik een gelukkig en lang huwelijk! Hele fijne dag vandaag!
Geplaatst: 3 september 201312 j Gaat Danuta vandaag trouwen ?!! Helemaal leuk natuurlijk voor haar en haar partner. gefeliciteerd ook van hier !
Geplaatst: 3 september 201312 j Maak er een mooie dag van. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 3 september 201312 j Een mooi dag om te trouwen Danuta! Helaas geen regen dus weinig kindertjes Dat je minstens zo gelukkig mag worden als Lie en ik Ik ben nog benieuwd hoe jullie dat met de namen gaan doen..ga jij nu Mw tuinkabouter heten? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 september 201312 j Hallo Danuta en Tuinkabouter, Ik wil jullie vanuit Rotterdam een hele fijne dag toewensen.En voor jou Danuta hoop ik dat alles zo is gegaan als dat jij in gedachte had. XXX Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 3 september 201312 j Danuta en Tuinkabouter, Gefeliciteerd met jullie huwelijk, fijne dag vandaag en veel geluk met elkaar! Edit: picje is via Google 3 september 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 3 september 201312 j nogmaals proficiat, ik hoop dat jullie een onvergetelijke dag hebt, en alle geluk van de wereld voor de toekomst
Geplaatst: 3 september 201312 j Gefeliciteerd en veel geluk toegewenst! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 3 september 201312 j Gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad waar jullie nog lang van na mogen genieten! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 3 september 201312 j Gefeliciteerd en veel geluk toegewensd hoop dat jullie een hele mooie dag hebben .
Geplaatst: 8 september 201312 j Getrouwd, gelukt, heen en terug over de Alpen getrokken, nu ga ik dood vogeltje spelen, foto's volgen ) MVG Danuta
Geplaatst: 9 september 201312 j ben nieuwsgierig !!! Heb je een mooie (zoniet onvergetelijke) dag gehad ?
Geplaatst: 9 september 201312 j Danuta en haar man zitten volop in de wittebroodsweken nu, we moeten het koppel nog even met rust laten...
Geplaatst: 9 september 201312 j da's waar Huub ik was dat even vergeten ,(mijn wittebroodsweken zijn al zo lang geleden ) maar zie mijn reactie als meelevende belangstelling
Geplaatst: 9 september 201312 j Auteur Ja zo ben ik ook nieuwschierig naar de kleding.Heb zelf 41 jaar geleden onze trouwkleding ook zelf gemaakt ook die van mijn man.Pak overhemd en van mij een broekk de pijpen waren per stuk 150 cm breed,dus het zag eruit als jurk. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.