geedee Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Geplaatst: 24 september 2013 Oei dat is een close finish......heb je geen digitaal weegschaaltje? Quote
Borsalino Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Heb op den hof nog een zwaardere liggen peins ik, ga der ineens om. Dat record van Willy gaat niet lang stand houden Quote
Borsalino Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Voor wat naar den hof gaan goed kan zijn, was iemand om een blauwe ton te kopen, weeral 10€ in de pokket Er lagen nog 2 grotere-zwaardere, de kleinste afgedaan, wegen ter plaatse ging niet, de weegschaal gaf telkens een error, en met een plank onder de weegschaal was door de zon het display niet te lezen. Dan maar de lichtste geoogst. Dus er is nog een zwaardere op komst, die mag nog aandikken Die gaat hopelijk over de 4 kilo gaan. Voorlopig nog maar 3.626 Kg Quote
geedee Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Geplaatst: 24 september 2013 Spannend hoor zo'n buitenlandse nek aan nek race Quote
Borsalino Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Vandaag kom ik wel mijn kot niet meer uit Quote
thea Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Wat een jukkel,wat voor soort is het?? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
aalterse-willy Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Ik geef me over , tegen den Bors kan ik toch niet op, die gaat ze in Borgerokko in een winkel halen geloof ik. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Borsalino Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Zoals Urbanus zou zeggen Willy "goe poeier" diene Kristalon Is een groot verschil waar per plant maar 2 of 3 aanhangen, deze zijn stukken groter dan waar er een 5 of meer aanhangen.In feite denk ik dat er evenveel kilo's per plant meloen vanaf te oogsten valt.Die er nu nog aanligt is een plant met maar 1 meloen. Het is het ras Magenta, wel zeer duur zaad, aan diene prijs wil ik ook wel doneren Trouwens ge hebt ze toch zelf zien liggen en hangen Willy! Quote
ron Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Spannend hoor zo'n buitenlandse nek aan nek race Ach, die ollanders houden zich nog schuil, het groeiseizoen is nog niet voorbij Quote
kroongj Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Kijken hoe lang dit record blijft staan Quote Groet, Geert-Jan
jootje Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Nou, Geert-Jan, ik denk dat die heel lang blijft staan! Wat super om heuse pinda's zelf te kweken! Echt leuk. Quote
Gwen Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Mijn aardperen zijn inmiddels ruim 2 meter hoog en bloeien prachtig. Is dat recordwaardig om op te meten? Quote
geedee Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Geplaatst: 26 september 2013 Als er een mooie foto van is....ja hoor Quote
Bit Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 M'n langste gewone 'Listra'- sperziebonen: de langste was 31 cm. Quote
HuubvG Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Mijn aardperen zijn inmiddels ruim 2 meter hoog en bloeien prachtig. Is dat recordwaardig om op te meten? Doen! Met foto is hier idd wel op zijn plaats, wel zo leuk eigenlijk. Ik ga met je mee, maar dan voor de minste bloemen (nog niks bloei) maar wel voor de langste van 325 cm! En ik meet voor de gein om de paar dagen, ze groeien nog steeds enkele cm's per dag... Plaatje vanuit de schuur, mijn tuin is te klein om ze er helemaal op te krijgen. Quote
Gwen Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Wauw, maar jouwe is vollegrondteelt gok ik zo. De mijne is IKEA-zakteelt, dus erg diep wortelen o.i.d. is er niet bij. Ze bloeien nu prachtig. Ik kan geen meetlint erbij houden en een foto maken, maar de schutting en de bebouwing op de achtergrond zijn een mooie indicator van de hoogte van de plant. Fototje komt morgen! Quote
sansareli Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Mijn aardperen zitten ook rond de 325 cm en hebben ook nog geen bloemen gegeven. Quote
Gwen Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Mijn aardperen bloeien geweldig mooi. Een van de maisplanten is ongeveer 2x zo hoog als ik en ik ben zo'n 1.80 m . Er komt een foto. Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 32cm..minstens Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Yep Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Geen kousenband Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Staakboon Fortex: http://www.bucomat.be/nl/product.aspx?id=163&cat=14#top Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Dat is een mooie boon,als je een keer aan een zakje kan komen.Hou ik mij aanbevolen.(Ruilen voor geld) Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
HuubvG Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Moest ik toch de trap op om de aardperen opnieuw te verstevigen door ze met een staal/nylonkabel aan de muur vast te sjorren, gelijk maar even opgemeten, vereeuwigd door een camera die op de zelfontspanner stond.Van de top tot een zekere zijtak = 140 cm. Van de voet tot dezelfde tak = 185 cm. Lonely at the top met 335 cm! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.