appelvrouw Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2013 De doos ben ik nu aan t uitzoeken. Er gaat een hele hoop uit...alles zonder naam sowieso, verder ook de zaden met bv alleen de vermelding "boontjes"enz. De oude kaarten die iedereen geschreven heeft wilik er ook uit doen. De tijdschriften haal ik er ook uit..( er zaten er nog 3 in..die heb ik er zelf ingestopt Jan Lokman, jij woont het dichtst bij Hilversum, wil jij de doos na mij? Daarna zou hij naar Jasmin kunnen gaan... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jan Lokman Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Jan Lokman, jij woont het dichtst bij Hilversum, wil jij de doos na mij? Daarna zou hij naar Jasmin kunnen gaan... Prima, .. kan em eventueel ophalen.Ben werkzaam in Amersfoort dus naar Jasmin toe is geen probleem ga ik van uit. Cheers Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
appelvrouw Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2013 OK,.. dan komt ie volgende week..als je hem kunt ophalen komt dat goed uit ( vanaf vr 25) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
karins70 Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 O wat leuk dat het weer gaat gebeuren, ik kan niet wachten tot hij deze kant opkomt, ik heb al van alles klaarliggen. Quote
Jan Lokman Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 @appelvrouw, ik laat je woensdag weten via pb weten welke dag het gaat/kan worden. Cheers Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
appelvrouw Geplaatst: 17 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2013 (aangepast) Nou ik ben er klaar mee..letterlijk en figuurlijk. Zie hierbij wat er over is gebleven..bijna 1400 gram met lege zakjes plakband, entspul erbij. Omdat wij straks op de terugweg naar huis behoorlijk vol zitten en omdat we in eerste instantie de doos toch gaan doorgeven is het een tas geworden. Is iemand het daar niet mee eens, dan kan ik de doos nog terugrecyclen Moet er verstuurd worden kunnen we kijken of het misschien nog in een envelop past (ik denk t niet)Ik moet er wel bij zeggen dat de grootste doos die met de bloemen is...ook heel erg leuk natuurlijk, maar is dit gewenst? Dit is de enige doos die ik niet ruchtsichloos onder handen heb genomen..ik heb daar ook geen verstand van.De zaden die ik afgekeurd heb zitten in een bak en strooi ik straks uit op het pad naar de groenstort van het dorp..wie weet komt er nog wat op. De weggegooide erwten en bonen wil ik aan de kippen geven...dan moet ik ze even wassen/weken denk ik, of denken jullie dat er "vieze zaden" bijzaten die behandeld zijn?Jan, ik zie je pb tegemoet. 17 oktober 2013 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik vind het wel een goed idee van die tas.Die is veel makkelijker mee te nemen in het openbaar vervoer.En het is nog een leuke tas ook.Past goed bij de lange reis die hij gaat afleggen. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
simke Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 Ha leuk Hij gaat op reis. Een goede reis gewenst tot binnen kort. Quote
Limoen Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 Bedankt voor de moeite die je erin gestopt hebt! Quote
geedee Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 Mooi zo! Dat wordt nu dus een blije - zaden- tas Quote
weknow Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 Limoen schreef: Bedankt voor de moeite die je erin gestopt hebt! Ja inderdaad! Dikke tas zo te zien + zaadjes zijn klein = veel moeite gedaan, Appelvrouw! Daar worden wij verwende blije-zaden-nieuwsgierigaards van, dankzij jou! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Gwen Geplaatst: 18 oktober 2013 Geplaatst: 18 oktober 2013 De eerste die per post moet verzenden kan er toch altijd nog een doos omheen doen? Het zou mij niets verbazen als straks deze tas te klein is als de nieuwe zaden zijn toegevoegd. Quote
beertjerinke Geplaatst: 18 oktober 2013 Geplaatst: 18 oktober 2013 ziet er goed uit wat een keus heb je dan in de blijde zaden tas lijkt me een heel werk dat allemaal te doen BEDANKT Appelvrouw Leuk om mee te doen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2013 Jan laat je wat horen, de tas staat voor je klaar... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jan Lokman Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 Solly Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
jarno Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 Hee mensen, ik wil me ook voor deze zadendoos/tas uitschrijven, mn tuin is toch echt te vol.. Heel jammer, maar als ik zeker weet dat ik weer ruimte heb doe ik zeker weer mee! Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2013 Prima Jarno.Voor de volgers:de tas is nu bij Jan Lokman in Baarn.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jan Lokman Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 wat een fantastische tas met goodies/zaaden. heb em helemaal doorgespit , wat van genomen en wat gegeven. bij deze geef ik me op voor alle blije zaden dozen/tassen in de toekomst! Heb Jasmin een pbtje gestuurd en hopelijk is ie deze week nog in amersfoort. Cheers Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Jan Lokman Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 Heb nog niks gehoord van Jasmin, Iemand die haar privé kan benaderen?? Cheers. Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
appelvrouw Geplaatst: 31 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2013 Ik in ieder geval niet. IK zal het even aan Jo vragen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
roosmarij Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 is het misschien handig als ik met Kruidje meekijk als de zadendoos daar is? Regio Eindhoven/regio Eindhoven..... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
appelvrouw Geplaatst: 31 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2013 Jullie kunnen hem aan elkaar doorgeven Marijke. Jan, ik heb Jasmin een bericht gestuurd. Als we met 2 dagen geen kontakt hebben kunnen leggen dan gaat de doos maar naar de volgende. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 k ben er hoor. Ik heb Jan zijn PB ook gelezen. Ik heb net de dahliaknollen gerooid... passen die er ook in??? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
jasmin Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Zojuist stond een grote ontzettend vriendelijke vent op de stoep met een tas met zaden: Jan! De zaden zijn dus aangekomen... poeh... een boel... ik ga eens snuffelen wat er allemaal inzit.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
appelvrouw Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Geplaatst: 4 november 2013 Ja leuk hè! Hij stond bij mij ook al op de stoep!Veel snuffelplezier... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.