Ga naar inhoud

De blije -zaden- doos nieuwe ronde....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De doos ben ik nu aan t uitzoeken. Er gaat een hele hoop uit...alles zonder naam sowieso, verder ook de zaden met bv alleen de vermelding "boontjes"enz. De oude kaarten die iedereen geschreven heeft wilik er ook uit doen. De tijdschriften haal ik er ook uit..( er zaten er nog 3 in..die heb ik er zelf ingestopt

Jan Lokman, jij woont het dichtst bij Hilversum, wil jij de doos na mij? Daarna zou hij naar Jasmin kunnen gaan...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Jan Lokman, jij woont het dichtst bij Hilversum, wil jij de doos na mij? Daarna zou hij naar Jasmin kunnen gaan...

Prima, .. kan em eventueel ophalen.

Ben werkzaam in Amersfoort dus naar Jasmin toe is geen probleem ga ik van uit.

Cheers

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst: (aangepast)

Nou ik ben er klaar mee..letterlijk en figuurlijk. Zie hierbij wat er over is gebleven..bijna 1400 gram met lege zakjes plakband, entspul erbij. Omdat wij straks op de terugweg naar huis behoorlijk vol zitten en omdat we in eerste instantie de doos toch gaan doorgeven is het een tas geworden. Is iemand het daar niet mee eens, dan kan ik de doos nog terugrecyclen

Moet er verstuurd worden kunnen we kijken of het misschien nog in een envelop past (ik denk t niet)

Ik moet er wel bij zeggen dat de grootste doos die met de bloemen is...ook heel erg leuk natuurlijk, maar is dit gewenst? Dit is de enige doos die ik niet ruchtsichloos onder handen heb genomen..ik heb daar ook geen verstand van.

De zaden die ik afgekeurd heb zitten in een bak en strooi ik straks uit op het pad naar de groenstort van het dorp..wie weet komt er nog wat op. De weggegooide erwten en bonen wil ik aan de kippen geven...dan moet ik ze even wassen/weken denk ik, of denken jullie dat er "vieze zaden" bijzaten die behandeld zijn?

Jan, ik zie je pb tegemoet

.IMG423833501382015096.JPGIMG423931171382015097.JPGIMG424036021382015099.JPG

aangepast door Gast

Geplaatst:

Limoen schreef:

Bedankt voor de moeite die je erin gestopt hebt!

Ja inderdaad! Dikke tas zo te zien + zaadjes zijn klein = veel moeite gedaan, Appelvrouw!

Daar worden wij verwende blije-zaden-nieuwsgierigaards van, dankzij jou!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

De eerste die per post moet verzenden kan er toch altijd nog een doos omheen doen? Het zou mij niets verbazen als straks deze tas te klein is als de nieuwe zaden zijn toegevoegd.

Geplaatst:

ziet er goed uit

wat een keus heb je dan in de blijde zaden tas

lijkt me een heel werk dat allemaal te doen BEDANKT Appelvrouw

Leuk om mee te doen

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Hee mensen, ik wil me ook voor deze zadendoos/tas uitschrijven, mn tuin is toch echt te vol.. Heel jammer, maar als ik zeker weet dat ik weer ruimte heb doe ik zeker weer mee!

Geplaatst:

wat een fantastische tas met goodies/zaaden.

heb em helemaal doorgespit , wat van genomen en wat gegeven.

bij deze geef ik me op voor alle blije zaden dozen/tassen in de toekomst!

Heb Jasmin een pbtje gestuurd en hopelijk is ie deze week nog in amersfoort.

Cheers

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

is het misschien handig als ik met Kruidje meekijk als de zadendoos daar is? Regio Eindhoven/regio Eindhoven.....

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:

Jullie kunnen hem aan elkaar doorgeven Marijke.

Jan, ik heb Jasmin een bericht gestuurd. Als we met 2 dagen geen kontakt hebben kunnen leggen dan gaat de doos maar naar de volgende.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...