Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuweling...

jootje

Recommended Posts

Hallo,

Forum gevonden via google. Ik ben Jose,word meestal Jo genoemd, w0ndxv.jpg getrouwd, twee grote kids. Sinds augustus wonen wij in een nieuwe woning, waar ik eindelijk zon heb, en een kleine ruimte om te groente tuinieren. Ik moet nog heeeeeel veeeeel leren ben ik al achter, maar ben ook niet bang om fouten te maken. Veel van de informatie over tuinieren haal ik van internet, boeken of de achterkant van mijn zakjes zaad! In ieder geval heb ik er veel lol in, en ik denk dat dat het belangrijkste is. heb je vragen, dan kun je altijd mailen. Groetjes, Jo

Hoi,

Effe wat vragen beantwoorden. Wat ga ik telen? EEhh..ik wil zo`n beetje alles! Gaat niet lukken natuurlijk, maar ik wil wel veel proberen, Op dit moment staan er wat struikjes in mijn tuintje: framboos-blauwe bes-klapbes-rode bes en een pruimenboompje. En ik heb worteltjes, bosuitjes, en radijs gezaaid. Ook sjalotten gepoot. Vanmiddag heb ik peulen gezaaid, en van die heuse bonenstaken erbij gezet. Voor mijn gevoel heb ik nu een echte groente tuin. Boven op zolder staan potjes met plantjes die gezaaid zijn: 2 soorten tomaten, komkommer, paprika, prei, en wat aparte dingen die ik via internet gekocht heb, tuinmelde, landkers en ananaskers. ( gele wat grotere besjes). Of dat allemaal wat gaat worden, is afwachten. En dan ben ik nog heel veel van plan. De praktijk zal uit moeten wijzen of dat ook allemaal goed gaat.

Of ik ook in potten ga kweken? Ja, ik heb er al een aantal klaar staan. ik wil ook wat aardappels in pot proberen, en andere dingen, het ligt eraan hoeveel ruimte ik tekort kom in mijn tuin. Ik heb al wel gemerkt dat een eigen groente tuintje verslavend is, ik kijk minstens 3 x per dag of een en ander al gekiemd is! Leuk trouwens die welkom reacties! Groetjes, Jo