Geplaatst: 7 februari 201412 j Ja Weknow. Hier ook hoor. Dus ik kan je net zo goed hier melden, dat ik altijd juist veel sla heb staan , en vele soortjes ( nou ja, rood, groen , paars, veld en krul , het bekende werk dus ), maar ik kóóp de plantjes. van alles steeds 3 stuks elke 2 weken weer. Ik kan daar echt niet aan beginnen dat steeds in die hoeveelheden te zaaien.Dingen kosten hier 0.02 cent, 0.03 cent en 0.06 cent. Dat werk Tuinieren is leuk, maar ik ben niet van het slazaaien.
Geplaatst: 7 februari 201412 j Heb je geen mooier paddestoel?Het lijk op........................Eerlijk gezegd moet ik Thea ook wel gelijk geven Stan. Heb je niet een iets smakelijkere foto ? Geeft niks hoor, als je deze wél mooi vindt. Is jouw ding. Maar mooi ( vind ik dan ) is anders. Ik zal later wel foto's maken die jullie wel mooi gaan vinden. Van deze paddenstoelen. En mooi ja, best mooi zeker als je het hele blok ziet. Wat nog veel belangrijker is als mooi : Lekker. En dat zijn ze . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 7 februari 201412 j Zo in geheel is het intersant,die van avatar heb je verkleind.Daarom lijkt hij op ...........................sAlleen een paddestoel men heeft wel mooiere foto's van zijn hobby? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 7 februari 201412 j Het kan ook zo zijn dat ik wil dat mensen goed gaan kijken wat het is . En dan weer iets over paddenstoelen bij leren. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 7 februari 201412 j ik vind die paddestoel er prachtig uitzien kunstwerk op zich, maar..........ik kan er echt niet iets lekkers aan zien Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 februari 201412 j deze ? GemmaAvatar gebruiker edit. dat lukt dus niet haha. Tja wat wil je met de google - politie
Geplaatst: 9 februari 201412 j Goed, toch maar een plaatje.Een andere liefde, naast en in de tuin.Achtergrond: Het plaatje heet "geen aubergine dit jaar". De rest mag je raden.
Geplaatst: 9 februari 201412 j Auteur hé, jongens, heb je de avatar van Gemma gezien.... deze... zit strak in het vel, om in te bijtenkan wel of niet heet zijn, dat zie je niet van buitenach, ja, jongens...
Geplaatst: 9 april 201411 j mijn kleinste foto's zijn minimaal 500 kb en ik weet niet hoe ik ze verkleinen moet
Geplaatst: 9 april 201411 j Ik had ook allerlei leuke foto's maar ik kreeg ze niet klein genoeg.. Dus zoon erbij geroepen en samen op het internet gezocht naar 'groenterige' kleine plaatjes,nu heb ik ook een avatar!
Geplaatst: 9 april 201411 j afbeelding opslaan, openen met paint en dan klikken op formaat wijzigen. Afbeelding weer opslaan en klaar is kees.In het schermpje dat je krijgt na 'formaat wijzigen' kun je het formaat in procenten wijzigen maar ook in pixels.Succes!
Geplaatst: 9 april 201411 j Mijn Avatar is een fotootje van onze eerste beagle Lady, die op 9-jarige leeftijd bij ons kwam. In eerste instantie zou ze maar tijdelijk blijven omdat het huis van haar eerste baasjes was uitgebrand (Lady was op het nippertje door de brandweer gered). Maar uiteindelijk is ze gebleven tot ze op ruim 13-jarige leeftijd overleed. Het gevolg was wel dat we helemaal verliefd werden op het ras en tegenwoordig zelfs twee beagles hebben.
Geplaatst: 9 april 201411 j Ik heb ook een nieuwe in elkaar gesoept.. Bzzzz Erg leuk Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.