Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Uitkijken met verlangen naar de tuin

Saffraan

Recommended Posts

Hallo ,

Vanaf dit jaar begin ik met tuinieren!

Na lang op een appartement gewoond te hebben in Gent en geen tuin/terras gehad te hebben, vonden we eindelijk een prachtig huis met dito tuin. We hebben ons zo een 2000m² op de hals gehaald. En zoals je ziet, is er een hoop werk aan. Maar ik maak me sterk dat ik dit jaar toch nog wat groentjes kan planten in een hoekje in de tuin (nog even wachten op de sleutel wel). Fruitbomen/struiken staan ook op het verlanglijstje maar dat zal nog moeten wachten tot we een betere indeling gemaakt hebben

IMG444284321388571820.JPG

IMG444127701388571817.JPG

Ik kijk al zo lang uit naar een eigen tuintje. Tot rust komen in de natuur en in plaats van winkelen in het grootwarenhuis, gewoon je tuin inwandelen! (misschien een zeer optimistisch beeld ).

Hier op de vensterbank heb ik alvast 2 avocado boompjes staan die het mooi doen dus hopelijk zijn mijn vingers groen genoeg

• 2 weeks later...

hallo Saffraan, welkom!

Een prachtige manier om dit jaar te beginnen! Heel veel plezier in je tuin, en nu al voorpret met het uitzoeken wat je waar wilt hebben, en ook veel plezier op het forum!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.