Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo .

Hierbij wil ik mij voorstellen op dit forum.Ik ben Johan 63 jaar,en woon in Balkbrug.Samen met mijn vrouw wonen we op een boerderijtje,met 1,5 ha grond ,waarvan een heel groot gedeelte groente en bloementuin is. Het tuinen heb ik van mijn ouders en grootouders meegekregen,en we hebben al ruim 40jaar een moestuin. Nu ik al een paar jaar met pre pensioen ben,is de tuin ook nog uitgebreid met bloembollen,en dahlia,s,en breng ik veel tijd door op de tuin. Ik zag dat er op dit forum een topic aangemaakt kan worden,met de dagelijkse belevenissen op de tuin,en dat leek mij wel wat ,voor mijn eigen om eens na te lezen waneer het een en ander de grond in gaat ,en geoogst word,en voor medelezers,om te zien hoe ik het doe op de tuin.Ik hoop dat ik nog lang op dit forum mag mee lezen en schrijven . Groet JohanL

Geplaatst:

Welkom Johan. Na lange tijd weer een zestigplusser erbij. Ik begon me al een beetje eenzaam te voelen hier .Zoals Helly al zei kun je als je wilt ook nog de poll invullen zodat dat onderste balkje eindelijk weer eens wat langer wordt.

leeftijdsopbouw-leden-moestuinforum-t716.html

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Welkom op het forum Johan.

Goed dat je pre-vutter bent anders had je toch nooit genoeg tijd om zo'n "estate" te onderhouden.

En aub de leeftijdsopbouw invullen.

De jeugd neemt de overhand

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...