Geplaatst: 15 januari 201412 j Als de blije zaden tas naar het noorden komt Met Gemma totaal 4 personen? Een goed idee.
Geplaatst: 15 januari 201412 j Hee Gem, heb wel een pol bieslook voor je en wil je dan ook weer wat van die paarse boontjes die ik van jou heb gekregen?
Geplaatst: 15 januari 201412 j Auteur Wat ontzettend lief van jullie!!Ik zal iedereen een PB sturen die mij een aanbod gedaan heeft, erg tof!Thnx!! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 15 januari 201412 j Auteur Als de blije zaden tas naar het noorden komt Met Gemma totaal 4 personen? Een goed idee. Zou ik erg fijn vinden.Zal proberen zoveel mogelijk ook weer terug te doen. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 15 januari 201412 j Auteur Als de blije zaden tas naar het noorden komt Met Gemma totaal 4 personen? Graag thea! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 15 januari 201412 j Loes_Erny_Gemma_Thea_ ....................wie wil er meedoen? Met de blije zadentas die nu in Brabant ligt. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 15 januari 201412 j Noorderlingen verenigt u !! (Maar hopelijk komt die doos dan niet al te snel want heb deze maand daar echt geen tijd voor...)
Geplaatst: 15 januari 201412 j Auteur Ik zit vanaf februari thuis.. dus ik heb wel tijd!enne..erny, ik neem graag je aanbod aan! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 15 januari 201412 j Auteur Iedereen reuze bedankt voor alle lieve hulp!jullie zijn kanjers!doe tzt gerust ook een beroep op mij! Wil graag wat terug doen. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 15 januari 201412 j Jan bijna voorbij,even blazen en je zit in febr.Hij zit volgens mij nog wel weken in het zuiden? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 15 januari 201412 j Klopt Thea. Moet nog langs 5 mensen en enkele provincies. Dat wordt eind februari......maar voor bijna alles wat er in zit (ik heb het gezien zal dat nog tijd genoeg zijn. (Gemma...wat onze afspraak betreft hoef je niet zo lang te wachten hoor) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 15 januari 201412 j Gemma, ik heb je zaden net op de brievenbus gedaan. Die gaat dan morgen na 5 uur mee en met wat geluk zou je vrijdag dus al weer wat zaden hebben Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 15 januari 201412 j Klopt Thea. Moet nog langs 5 mensen en enkele provincies. Dat wordt eind februari......maar voor bijna alles wat er in zit (ik heb het gezien zal dat nog tijd genoeg zijn. (Gemma...wat onze afspraak betreft hoef je niet zo lang te wachten hoor) dan is het wel weer opnieuw de vraag hoe de tas in het noorden komt. want ik tegen die tijd kan ik de tas niet meer ophalen zoals eerder voorgesteld (kerst, begin februari)dat was mijn bijdrage aan de tas, dan kan ik me net zo goed weer uitschrijven want ik heb verder niet veel om aan de tas toe te voegen als beginner. dacht dat de lijst niet de volgorde was voor de tas. maar blijkbaar dus wel.
Geplaatst: 15 januari 201412 j Als we de doos met z'n vieren (of meer) hierheen laten sturen kunnen we de kosten daarvan delen... dan valt het wel mee... En dan datum prikken en gezamelijk bekijken? Gezellig!En dan stoppen wij er toch wat extra's in. Dáár hoef je je niet voor uit te schrijven hoor... Krijg het idee dat deze conversatie meer thuis hoort in het blije doos topic...
Geplaatst: 16 januari 201412 j Gemma, ook ik heb behoorlijk wat verschillende soorten paprika's, kruiden en tomaten waar ik best wat van kan missen. Geef maar een pm maak ik een pakketje voor je klaar. Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 22 januari 201412 j Hoi Gemma, Gister heb ik m'n zaadvoorraadje uitgezocht. Veel heb ik niet voor je vrees ik en dan nog in kleinere hoeveelheden. Maar als er nog iets voor je bij staat, reageer maar. Kruiden- Dille- Basilicum (rosso, spicy globe, fijnbladige, siam queen)- Lavas- Peterselie (krul en blad)- Peterseliewortel Kool- Romanesco- Spitskool (witte)- Een Aziatische bladkool (ras onduidelijk)- Radijsjes (gemengde ronde) Blad- Pluksla- Romeinse sla- Spinazie (Amsterdamse Grootbladige) Bloemen (eigen teelt)- Digitalis (mengsel)- Vlinderstruik (donker paars, maar zou niet rasecht zijn)- Teunisbloem PSAnderen mogen natuurlijk ook reageren, maar als ik niet genoeg heb dan wil ik Thea even voor laten gaan.
Geplaatst: 22 januari 201412 j En Gemma, ik had je vorige week een pb gestuurd, maar nooit wat terugontvangen. Hoeft niet ? ( de vergeetmenietjes staan er nog hoor )
Geplaatst: 22 januari 201412 j Ja ik heb div planten van je lijstje hier staan maar ook geen pb gehad?? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.