Geplaatst: 15 mei15 Mei 6 minuten geleden, Frans zei:Dit jaar zet ik alleen nog maar kouseband in de vollegrondIk zie kousenband in potjes? Ik snap je opmerking niet helemaal.
Geplaatst: 15 mei15 Mei Hij heeft ze voorgezaaid, en gaat ze later in de volle grond uitplanten.En ik neem aan in de volle grond buiten, niet in de grond in de kas.
Geplaatst: 15 mei15 Mei Dat klopt @acpronk .Ze worden straks als struikje vanuit de potjes in de vollegrond (dus moestuin) gezet. Dit jaar stop ik met de teelt in kas.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Klaar om in de vollegrond gezet te worden maar eerst moet nog de vorig jaar gebruikte constructie aangepast worden. De vierkante palen aan de uiteinden voldeden niet als "klimpaal" en worden daarom niet meer als zodanig gebruikt. Dit jaar wordt tussen die palen 5 plantenstokken gezet van hetzelfde formaat als vorig jaar. Op de foto 8 potjes met plantjes waarvan 5 potjes gebruikt gaan worden en de rest nog even als reserve blijft staan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.