SuusP Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Weer? Was dat voor mijn tijd of heb ik iets gemist? Anyway, ik zet je erbij. Stuur je me jou gegevens ook nog even per PM? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Bobjan10 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Hij is binnen morgen gaat hij weer verder!nu even lekker uitzoeken Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Monika Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Kijk, das snel, super! Blij dat ie aan is gekomen. Was het nog een beetje heel of hebben ze moeten proppen? Quote
Limoen Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Suus klopt het dat ik nog geen nieuw adres heb? Nu zijn alle enveloppen binnen toch? Quote
Monika Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Envelop C moet alleen nog naar Huub en dan zijn de eerste rondes klaar. Quote
SuusP Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Ik sta ook te popelen hoor, maar we moeten nog heel even wachten. Als de envelop bij Huub is stuur ik iedereen de nieuwe adressen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Bobjan10 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 zohéé wat zit er veel in die envelop! leuk zeg Ik heb alleen het adres van HuubvG nog niet ontvangen. Zou iemand dit even kunnen pm'en? bedankt Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
HuubvG Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Zal ik het even zelf doorgeven? Bij deze. Quote
SuusP Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Geplaatst: 14 februari 2014 Dank Huub. Laat maar horen als de envelop bij jou is. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
HuubvG Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Hij past wel door een brievenbus van 3 cm bij 28 cm? Anders moet ik morgen even een briefje ophangen voor de postbode. Quote
Bobjan10 Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 alles zat netjes verpakt mijn complimenten ik denk wel dat hij door je brievenbus kan. Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
HuubvG Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Ik ben net terug van een vermoeiend maar dankbaar weekeind bij mijn oude (90 jr) moeder in het westen des lands, het eerste dat ik even doe voordat ik uit ga pakken is even melden dat de envelop er is! Dank! Hij zal gisteren al binnengevallen zijn.Morgen, maandag zal ik eens goed gaan kijken wat er allemaal inzit, wat er voor mij bij zit en wat ik erbij kan doen. Morgen gaat hij ook weer op de bus naar het volgende adres.Ik hoor graag waar ik hem heen kan sturen met adresgegevens. Quote
SuusP Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Geplaatst: 17 februari 2014 Huub, dankjewel voor het doorgeven. Ik stuur vandaag iedereen een pm waar zijn of haar envelop heen mag. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
kris1984 Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Dat houd in dat we aan een nieuwe ronde beginnen? Eindelijk . Ik heb de topic steets gevolgd. En de leuke reacties gehoort van iedereen als ze de envelop kregen. Zo leuk. En deze ronde krijg ik hem ook Quote
SuusP Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Geplaatst: 17 februari 2014 Ja Kris, bij deze is ronde 2 geopend Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Estemy Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Ik kan niet wachten! Een feestje! Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
HuubvG Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Balen, moet weer huiswaarts met de flop. Was te dik en zou als pakket gefrankeerd moeten worden. "Ze gaan moeilijk doen", maar de tnt beambte deed zelf moeilijk. Toch heb ik geen zin om zo veel te betalen, hetgeen ik er uit gehaald / gewisseld heb is niet in verhouding. Maar goed, het wás al éénmalig, nu helemaal! Even openhalen, de bulkpartijen bonen maar eens halveren, en dan opnieuw ter verzending aanbieden. De aanhouder wint... Quote
loes Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 heb je een envelop of zo'n doosje?zo'n brievenbus doosje kan je helemaal volstouwen en dan past het nog steeds door de brievenbus (tenzij je brievenbus niet aan de eisen voldoet)in een envelop past altijd minder omdat het midden dikker wordt naar mate je er meer in stopt. Quote
kris1984 Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Suusp hoe loopt de volgorde nou? Hetzelfde als op pagina 1 of zo? Quote
Valerie Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 ik ben benieuwd! Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
HuubvG Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 heb je een envelop of zo'n doosje?zo'n brievenbus doosje kan je helemaal volstouwen en dan past het nog steeds door de brievenbus (tenzij je brievenbus niet aan de eisen voldoet)in een envelop past altijd minder omdat het midden dikker wordt naar mate je er meer in stopt.Het is een brievenbusdoos, maar die is in het midden ook ietwat uitgezet. De doos wordt eerst een stukje in de TNT bus geduwd, en dan wordt beoordeeld of 'ie als pakket of als envelop verzonden gaat worden. De tweede keer zo net, ging het wel goed. Het was toch leuk om een keer mee te maken. Bedankt SuusP voor het regelen allemaal! Quote
Bobjan10 Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Mooi dat hij goed is aangekomen! Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
SuusP Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Geplaatst: 17 februari 2014 Dan wacht mij een volle C doos, spannend! Hij past hier in ieder geval zeker in de brievenbus (heb zo'n losse bus namelijk, gooien ze ook weleens pakketjes in). Helaas zal Lorraine waarschijnlijk wat langer moeten wachten, want mijn vriend ligt nogal slecht en wordt overmorgen in het ziekenhuis opgenomen dus mijn hoofd is even elders en ik mogelijk ook de komende dagen. Ik ga mijn best doen om het zo snel mogelijk weer op te sturen, maar het zou dus kunnen dat er wat dagen overheen gaan. Geen Winnie perikelen hoe dan ook! Ik ga zo even de opingspost en tweede post van dit topic aanpassen op Ronde 2. De volgorde zal dan globaal zijn zoals de afgelopen keer, maar uiteraard zonder de afmelders en met een aantal nieuwe deelnemers. Dat het maar weer een succesvolle ronde mag worden Edit: iedereen krijgt van mij een PM waar hij/zij zijn envelop naartoe mag sturen deze ronde (zie ook de 2e post, die heb ik net aangepast). Dit keer dus even buiten de envelopstarters om, want ach nu ik toch bezig ben pak ik meteen maar even door 2e Edit (gaat lekker vandaag ): ik stuur alleen PM naar je als je de envelop dit keer naar iemand anders moet sturen of als je een nieuwe deelnemer bent. Ga natuurlijk niet onnodig werk doen Ben je de PM van destijds kwijt, dan hoor ik het wel! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.