zaaizee Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 ik vind ook dat als je iets aan bent gegaan dat je daar zorg voor moet dragen wat een volzin! daarom dacht ik dat je beter met kleine enveloppen kan beginnen en dan opklimmen, zoiets als H. Potter maar dan anders.. jeetje wat kinderachtig, maar bedoel het wel Quote
Enjoy! Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Alle onrust begrijp ik wel maar is het niet beter om nu "gewoon" even af te wachten? De andere twee enveloppen gaan zo snel dat in geval van nood groep C alsnog verdeeld zou kunnen worden over de anderentwee enveloppen. Die hebben dan zoveel inhoud dat er een hoop te kiezen valt Kortom geen paniek zou ik denken.. Quote
japie101 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Er is geen paniek, maar iets anders dan afwachten kunnen we niet.Wellicht zijn er mensen op vakantie? SuusP reageert ook niet op mijn PB, terwijl ze normaliter altijd binnen een dag reageert. Ik hoop maar dat er geen ernstigere zaken aan de vertraging ten grondslag liggen. Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
runninggirl Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Ik kan het zo niet teruglezen... maar die foto's van een envelop bij een Facebook groep, dat is zeker niet envelop C? Quote
loes Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Dat was envelop c maar die was na het FB voorval netjes bij connie aan gekomen. Vervolgens werd het weer stil.De stilte van nu lijkt dus niets te maken te hebben met het FB voorval. Quote
runninggirl Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Ah ok, ik vond het zo toevallig. Als je bij die groep kijkt op FB, (staat openbaar) dan kan je zien dat ze binnenkort beginnen met die envelop. Maar als de envelop zeker is gezien dan is er niks aan de hand. Quote
beertjerinke Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Gewoon afwachten hopelijk niets erg gebeurd bij connie (of haar omgeving)ik ga er gewoon vanuit dat ze nog niet heeft kunnen posten.Komt vanzelf op zijn pootjes terecht Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Bianca1 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Ik heb zadenenvelop B ontvangen. Nou kom ik vast met een stomme vraag maar als ik hem wil doorsturen hoeveel postzegels moeten er dan op?Hij weegt ongeveer 350 gram. Quote
Jenneke Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Je moet even naar het postkantoor of agentschap want de afspraak was dat we met track&trace code versturen. Dit kost niets extra maar je hebt dan wel bewijs dat hij verstuurd is en je kunt wanneer hij bezorgt is. Ik geloof dat het iets van 3,80 kost een brievenbus pakket. Quote
borahuho Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Zaden envelop A Gister ontvangen, vanavond kijken wat te gebruiken en wat terug te stoppen! Zit genoeg in, word een lastige keuze Quote
Bianca1 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Dank je wel Jenneke!Ga ik dat zo doen Quote
Balto Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Zaden envelop A Gister ontvangen, vanavond kijken wat te gebruiken en wat terug te stoppen! Zit genoeg in, word een lastige keuze Oeh dat betekent dat ik dus nu echt snel aan de beurt ben!! Ga je hem brengen of verzenden? Quote
Almond Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Regio Noord Envelop Aborahuho (Winschoten)aankomst do 30 okt.Balto (Amsterdam)Monika (Bovenkarspel) Regio Midden Envelop BBianca1 (Veenendaal)aankomst vr 31 okt.Johnny Q1 (Bunschoten-Spakenburg)Limoen (Den Haag)Annemieke81 (Den Haag)Simke (Leidschendam)GabyvG (Den Haag)Fluitjeskruid (Zoetermeer)Groentjuh / Mirjam (Pijnacker)Jude (Delft) Regio Zuid Envelop CConnie (Rotterdam)aankomst za. 18 okt.Marijke (Bleskensgraaf)japie101 (Nieuw-Beijerland)Jenneke (Oud-Beijerland)Lavendeltuin (Hoogerheide)Beertjerinke (Nieuwerkerk)Zaaizee (Burgh-Haamstede)SuusP (Berlicum)Goliath (Rosmalen)Almond (Den Bosch)Samantha P (Oosterhout)Bobjan (Milsbeek)boinkie (Heijen)Liekie (Eindhoven) Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
SuusP Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 (aangepast) Hoi Allemaal! Even een snel berichtje; ik was even druk met nieuwe baan enzo maar ik ben er weer hoor Fijn dat jullie het zelf zo netjes hebben bijgehouden zie ik. Ik ga even inlezen wat er allemaal is gebeurd en pas dan het overzicht aan Edit: en normaal stuurt het forum berichtjes aan mijn mail door, dit keer niet. Vandaar de radiostilte Edit nr.2: Connie is inderdaad a-typisch afwezig. En vanaf 18 oktober is ook wel een flinke tijd. Ik zal haar een prive-mail sturen en een sms. Een van die twee moet toch vast doorkomen. Edit nr. 3: Taartina is achter groep A gevoegd. Jullie gaan zo vlot, daar kan nog wel iemand bij 2 november 2014 aangepast door Gast Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Liekie, ik weet niet of het je wat ijkt maar je mag wat mij betreft als hij bij mij is met mij mee in de enveloppe kijken Als we samen doen verliezen we geen extra tijd. Als je Den Bosch te ver vind of liever zelf kijkt kan dat ook hoor! Almond en Liekie: er zijn aan aantal mensen in de buurt van Den Bosch. Ik vind het wel gezellig om samen te doen en het scheelt weer geleur met die envelop. Zal Goliath vragen of dat voor hem ook goed uitkomt, dan kan het wat mij betreft goed bij mij thuis En als de timing uitkomt, valt het nog samen met de Blije Zadendoos ook. Ideaal Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
borahuho Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Zaden envelop A Gister ontvangen, vanavond kijken wat te gebruiken en wat terug te stoppen! Zit genoeg in, word een lastige keuze Oeh dat betekent dat ik dus nu echt snel aan de beurt ben!! Ga je hem brengen of verzenden? Hallo,je bent zeker snel aan de beurt Ik ga hem morgen versturen via de post, ik stuur jou in een Pb de track&trace code Heb er een paar zaadjes uit gehaald en uit eigen oogst zaadjes terug gestopt, het pakketje kon nog maar net dicht Quote
Almond Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Liekie, ik weet niet of het je wat ijkt maar je mag wat mij betreft als hij bij mij is met mij mee in de enveloppe kijken Als we samen doen verliezen we geen extra tijd. Als je Den Bosch te ver vind of liever zelf kijkt kan dat ook hoor! Almond en Liekie: er zijn aan aantal mensen in de buurt van Den Bosch. Ik vind het wel gezellig om samen te doen en het scheelt weer geleur met die envelop. Zal Goliath vragen of dat voor hem ook goed uitkomt, dan kan het wat mij betreft goed bij mij thuis En als de timing uitkomt, valt het nog samen met de Blije Zadendoos ook. Ideaal Heeee Suus, fijn dat je weer boven water bent! Hoop dat je nieuwe baan goed bevalt!Graag gedaan hoor voor het bijhouden, ik ben dol op lijstjes en overzichtjes Een gecombineerde enveloppe 'date' vind ik leuk en prima Ik betwijfel alleen wel of hij nu samenvalt met de doos want die is al bijna bij ons en de enveloppe nog lang niet Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Liekie Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Hee Suus! We begonnen jou ook al te missen En ook ik hoop dat je nieuwe baan prima bevalt! Een 'zaadjes date' vind ik ook helemaal leuk, maar dan moet de envelop wel boven water komen. Ik hoop dat hij snel weer onderweg is! Quote
SuusP Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Almond: inderdaad ja, twee dozen tegelijk plannen gaat niet lukken. Ach, je kan niet alles hebben. De baan bevalt prima trouwens, maar wennen aan nieuw werk slokt nogal wat energie en tijd. Update van Envelop C: Connie is erg druk met andere zaken, maar gaat dinsdag de envelop in orde maken. Komt goed dus! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Oooooh, dat is goed nieuws . Hopelijk is ze druk met leuke dingen en niet met nare, maar toch jammer dat ze niet even die halve minuut tijd genomen heeft om even een berichtje te geven Quote
Limoen Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Wat fijn dat er bericht van connie is! En wat lopen de enveloppen eigenlijk weer gesmeerd suus, helemaal top! Ik hoop dat je nieuwe baan goed bevalt. Quote
Bianca1 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Volgens de track en trace is zadenenvelop B zaterdag aangekomen bij Johnny Q1. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Almond: inderdaad ja, twee dozen tegelijk plannen gaat niet lukken. Misschien kan de envelop dan eerder naar jou komen Suus? Je streept dan meteen een paar mensen weg uit de lijst van envelop c en andere mensen zijn dan sneller aan de beurt. Mocht de envelop ook komen dan kan ik nog wel wat zaadjes mee brengen eventueel om erin te doen. Quote
beertjerinke Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Ik vind het primasuusp de enveloppe eerder krijgt Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Balto Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Vandaag enveloppe a ontvangen. Super leuk! Zaten voor mij erg bruikbare zaden in. En had ook veel om terug te doen, want volgend jaar is mijn tweede jaar en er is zat wat ik er dan niet meer wil zetten het pakketje is echt vol nu Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.