angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Was in een ander topic Quote
Erny Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 En mijn OVB kan dus weg achter mn naam. Want ik rij met Gemma en Ciska mee. Quote
beertjerinke Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Ik las in een ander mtfd workshops waren van de gerlenette ik zou die heel graag eens proberen (inverband met mijn gewichten) of dat ook iets voor mij is.zou het zonde van het geld vinden als ik het toch niets kan ermee is er iemand die het mij voor kan doen mischien heeft jorieke nog een stukje grond wat gedaan mag worden Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Ciska Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Ciska meld zich bij deze nu ook!! Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 Lie laat het wel aan je zien Rianne..Jorieke heeft er een, en er is vast een stukje wat hij kan doen.Ciska zet ik erop... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 ik kom ook waarschijnlijk met een niet moestuin forumer. Jet volgens mij staat Cupcake nog niet op de lijst?@Cupcake kan het ovb bij wat je meebrengt topic ook weg? Quote
DjangoV Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Het lijkt me toch wel erg leuk en vooral interessant om hier eens bij te zijn. Ik weet nog niet of ik (incl. vrouw + 2 kids) op 20 april kan, maar zal toch eens peilen thuis Quote --------------------------------------Django
Nynkef Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Mijn echtgenoot komt ook mee, hij heet Richard Quote
Connie Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Mij begint het toch ook wel te kriebelen hoor die mtfd Ik ga toch eens kijken of ik niet ook een manier kan vinden om ook van de partij te zijn. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Nynkef Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Misschien even kijken in het meelifttopic Connie ?? Wij gaan daarna nog bij vrienden daar in de buurt langs, dus dat is niet handig Quote
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 Vandaag helaas gehoord dat manlief in Nederland moet werken vanaf 1 april, dus ook de 20e. Ik kan dan niet weg hier ivm huis, tuin en dieren. Piroska is dus NIET op de MTFD. Gelukkig komt manlief wel langs, ik geef hem alle zaden en zaailingen mee en een lijst met alles erop en er aan. Als jullie hem willen helpen met ruilen dan moet het goed komen. Ik geef hem een naambordje mee met PIROSKA erop dan weten jullie dat hij het is. Jammer, jammer dat ik jullie dus niet ga zien, maar ik probeer de volgende keer weer van de partij te zijn. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2014 Auteur Geplaatst: 18 maart 2014 Heel erg jammer Piros..ik maak een mooi meeneempakket voor je manlief..met de piepschuimen bakjes, heeft hij daar allemaal plek voor? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 Ja hij is met de bus, dus ruimte zat. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Erny Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 Heel erg jammer Piros maar is nait ans (zeggen ze in Grünn).We zullen goed voor je manlief zorgen. Quote
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 hahaha ja ik ken dat wel dat Gronings hoor, mijn hele familie woont daar Nee het is niet anders, graag lief zijn voor manlief inderdaad, al kan hij best wel wat hebben hoor! Ik baal er wel van, had mij er erg op verheugd, nouja, volgende keer weer dan. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Jammer! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
DjangoV Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Het lijkt me toch wel erg leuk en vooral interessant om hier eens bij te zijn. Ik weet nog niet of ik (incl. vrouw + 2 kids) op 20 april kan, maar zal toch eens peilen thuis Zo, 20 april staat geblokt in de agenda. Ik ben er dus bij en neem vrouw en 2 kinderen (3 en 5 jaar) mee. Heel misschien komt mijn schoonmoeder (die naast mij een hobbytuintje heeft) ook mee. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken/meenemen? Ik heb niet veel ruilwaar, maar zal z.s.m. de aanwezige zaden in een topic plaatsen. Niet veel bijzonders, maar wellicht heeft iemand nog e.e.a. nodig. Quote --------------------------------------Django
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Gezellig.Geef hier op wat jullie meenemen voor de lunch en andere zaken...moestuinforum-dag-2014-wie-brengt-wat-mee-t11931.html Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tommy_joey Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Ik kom waarschijnlijk met een vriend samen! Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Ik wil dit keer ook wel weer komen mits ik iemand vind die me gezelschap houdt in de auto. Want dat end in mn eentje rijden daar heb ik geen zin in. Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Bit Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Als het voor jou een reden is om NIET te komen als je alleen rijdt ? Connie ( nee, niet conny ) wil graag meerijden. Ze rijdt nu met mij en met Henkg mee, maar dat mag ook gewisseld worden he ?( als niemand zich meldt dan natuurlijk , ze is bij mij ook zekrs welkom hoor, zo bedoel ik het niet ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.