Ga naar inhoud

Moestuinforumdag 20 april. Allen welkom. Geef je hier op:

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik las in een ander mtfd workshops waren van de gerlenette

ik zou die heel graag eens proberen (inverband met mijn gewichten) of dat ook iets voor mij is.

zou het zonde van het geld vinden als ik het toch niets kan ermee

is er iemand die het mij voor kan doen mischien heeft jorieke nog een stukje grond wat gedaan mag worden

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Het lijkt me toch wel erg leuk en vooral interessant om hier eens bij te zijn. Ik weet nog niet of ik (incl. vrouw + 2 kids) op 20 april kan, maar zal toch eens peilen thuis

--------------------------------------

Django

Geplaatst:

Mij begint het toch ook wel te kriebelen hoor die mtfd

Ik ga toch eens kijken of ik niet ook een manier kan vinden om ook van de partij te zijn.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Vandaag helaas gehoord dat manlief in Nederland moet werken vanaf 1 april, dus ook de 20e. Ik kan dan niet weg hier ivm huis, tuin en dieren.

Piroska is dus NIET op de MTFD.

Gelukkig komt manlief wel langs, ik geef hem alle zaden en zaailingen mee en een lijst met alles erop en er aan. Als jullie hem willen helpen met ruilen dan moet het goed komen. Ik geef hem een naambordje mee met PIROSKA erop dan weten jullie dat hij het is.

Jammer, jammer dat ik jullie dus niet ga zien, maar ik probeer de volgende keer weer van de partij te zijn.

Geplaatst:

Heel erg jammer Piros..ik maak een mooi meeneempakket voor je manlief..met de piepschuimen bakjes, heeft hij daar allemaal plek voor?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Het lijkt me toch wel erg leuk en vooral interessant om hier eens bij te zijn. Ik weet nog niet of ik (incl. vrouw + 2 kids) op 20 april kan, maar zal toch eens peilen thuis

Zo, 20 april staat geblokt in de agenda. Ik ben er dus bij en neem vrouw en 2 kinderen (3 en 5 jaar) mee. Heel misschien komt mijn schoonmoeder (die naast mij een hobbytuintje heeft) ook mee.

Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken/meenemen?

Ik heb niet veel ruilwaar, maar zal z.s.m. de aanwezige zaden in een topic plaatsen. Niet veel bijzonders, maar wellicht heeft iemand nog e.e.a. nodig.

--------------------------------------

Django

Geplaatst:

Als het voor jou een reden is om NIET te komen als je alleen rijdt ? Connie ( nee, niet conny ) wil graag meerijden. Ze rijdt nu met mij en met Henkg mee, maar dat mag ook gewisseld worden he ?

( als niemand zich meldt dan natuurlijk , ze is bij mij ook zekrs welkom hoor, zo bedoel ik het niet )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...