Geplaatst: 8 augustus8 Aug Auteur Sorry luitjes, maar het gaat hem dit najaar niet worden met een MTFD hiero in Zelhem. We zien elkaar weer in het voorjaar! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 8 augustus8 Aug Heee dat is jammer, ik zat me stiekem al te verheugen. Gelukkig in het voorjaar weer wel!
Geplaatst: 8 augustus8 Aug Oh, wat jammer. Ook ik keek er al naar uit, en scande stiekem de topics voor een datum. Maar jullie hebben er ongetwijfeld je redenen voor. Tot volgend voorjaar dan! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 8 augustus8 Aug Jammer. Maar ik zou er zelf waarschijnlijk niet bij zijn geweest. De maand september en begin oktober zijn al volgepland in de weekenden.
Geplaatst: 29 augustus29 Aug Ik overweeg om als alternatief een Westelijke (Gouda) Najaars MTFD te organiseren in oktober, vermoedelijk op een zaterdag. Ik ga eerst toestemming vragen van het bestuur van de volkstuinvereniging. Wordt vervolgd! Maximaal is er plek voor 50 personen, maar ik denk dat wanneer er 12 leden komen de dag al erg geslaagd zal zijn.
Geplaatst: 13 september13 Sep De Moestuinforumdag te Gouda vindt plaats op zaterdag 11 oktober vanaf 13u, in het Praathuis (verenigingsgebouw) van Volkstuinvereniging Nieuw Leven. Achterwillensebocht 1, Gouda.Aanmeldtopic Moestuinforumdag 11 oktober te Gouda - Moestuinforum dag - Moestuin Forum
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.